Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

H Ευρωπαϊκή Ένωση επεμβαίνει στο θέμα των προσωπικών δεδομένων

Όλες οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του Internet είναι υποχρεωμένες να ζητούν την άδεια των χρηστών τους για την εκμετάλλευση των προσωπικών τους δεδομένων, σύμφωνα με τις νέες οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο θέμα της ιδιωτικότητας. Με άλλα λόγια, αυτό σημαίνει ότι εταιρείες, όπως το Facebook και η Google που χρησιμοποιούσαν όλο
και περισσότερο δεδομένα χρηστών ώστε να πραγματοποιούν στοχευμένες διαφημιστικές ενέργειες θα πρέπει εκ των προτέρων να τους έχει παραχωρηθεί η άδεια από τους χρήστες και στη συνέχεια να προχωρήσουν σ’ αυτές τις ενέργειες.
Παράλληλα, ζητείται από αυτές αλλά και τις υπόλοιπες εταιρείες να προσφέρουν τη δυνατότητα ολοκληρωτικής διαγραφής των προσωπικών δεδομένων στους χρήστες, όπως π.χ. στις περιπτώσεις του κλεισίματος ενός λογαριασμού. Επιπλέον, οι χρήστες θα πρέπει να μπορούν να διαγράφουν μόνιμα τις φωτογραφίες τους αλλά και όποια άλλα προσωπικά στοιχεία τους, χωρίς αυτά να παραμένουν (προφανώς) στα αρχεία του εκάστοτε social network. Mάλιστα, η γνωστή από τη δράση της σ’ αυτά τα ζητήματα, Ευρωπαία Επίτροπος, Viviane Reding δήλωσε ότι «η προστασία των προσωπικών δεδομένων είναι ένα θεμελιώδες δικαίωμα, για τη διατήρηση του οποίου χρειαζόμαστε μόνιμους και καθαρούς κανόνες», προσθέτοντας παράλληλα ότι «είναι απαραίτητο να εφαρμόζoνται σύγχρονοι νόμοι, σύμφωνοι με τις προκλήσεις που επιβάλλουν οι νέες τεχνολογίες και η παγκοσμιοποίηση».
Όπως ήταν αναμενόμενο, το νέο πλαίσιο ρυθμίσεων που προάγει η Ευρωπαϊκή Ένωση καλωσορίστηκε από πλήθος κόσμου που προάσπιζε το δικαίωμα της ιδιωτικότητας των χρηστών υπηρεσιών του Internet.
 
* Αν θέλετε να δείτε όλο το πλαίσιο ρυθμίσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης πιέστε εδώ.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...