Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Πιέσεις στα μεγέθη της Τηλέτυπος


Κάμψη πωλήσεων κατά 12,61% και σημαντική διεύρυνση των ζημιών σε επίπεδο 9μήνου, παρουσιάζει η Τηλέτυπος, διαχειρίστρια εταιρεία του Mega Channel, του μεγαλύτερου τηλεοπτικού σταθμού της χώρας.

Πρόκειται για εικόνα, η οποία βρίσκεται σε απόλυτη αναλογία, με την ευρύτερη κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην τηλεοπτική αγορά της χώρας, όπως αυτή αποτυπώνεται από τα στοιχεία που αφορούν στη διαφημιστική δαπάνη.


Σε ό,τι αφορά την εταιρεία, οι πωλήσεις της διαμορφώθηκαν σε 88,47 εκατ. ευρώ στο 9μηνο του τρέχοντος έτους, έναντι 101,24 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα. Σε επίπεδο καθαρών προ φόρων αποτελεσμάτων, οι ζημίες διευρύνθηκαν σημαντικά, αφού ξεπέρασαν τα 13 εκατ. ευρώ, όταν στο αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα ήταν στα 2,1 εκατ. ευρώ.

Ανάλογα διαγράφεται η εικόνα και σε επίπεδο Ομίλου, όπου οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 88,53 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας κάμψη 12,73%, ενώ οι καθαρές προ φόρων ζημίες ξεπέρασαν τα 13,95 εκατ. ευρώ, έναντι επίσης ζημιών ύψους 3,45 εκατ. ευρώ, στο 9μηνο του 2009.

Η γενική εικόνα

Η κάμψη στη διαφημιστική δαπάνη των τηλεοπτικών σταθμών στο 9μηνο του 2010, έφτασε στο 10,88% (στοιχεία Media Services ΙΑΝ-ΣΕΠ 2010), ενώ τους μήνες που ακολούθησαν η κατάσταση επιδεινώθηκε.

Στην αρνητική αυτή συγκυρία, το Mega, υπέστη τις απώλειες από την κρίση, συνέχισε ωστόσο να πρωταγωνιστεί στην ελληνική τηλεοπτική αγορά, αποσπώντας το μεγαλύτερο μερίδιο από πλευράς τηλεθέασης (με το ποσοστό του να κυμαίνεται περί το 21%), καθώς και το μεγαλύτερο μερίδιο από τη διαφημιστική δαπάνη (ποσοστό περί το 30% της αγοράς). Οι δυο αυτοί παράγοντες αποτελούν σταθερή εγγύηση για την ουσιαστική βελτίωση των μεγεθών του, αμέσως μόλις ανακάμψει η εγχώρια τηλεοπτική αγορά.

(nafteboriki.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...