Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Μεγάλο πρόβλημα

Άσχημα όσο ποτέ τα πράγματα στην διαφημιστική αγορά καθώς φαίνεται ότι οι τράπεζες αρνούνται πεισματικά να δεχθούν / χρηματοδοτήσουν επιταγές που εκδίδουν ακόμα και οι μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες.
 Εκτιμήσεις αναφέρουν ότι η  συγκεκριμένη στάση συνδέεται με το άνοιγμα των διαφημιστικών εταιρειών προς ένα συγκεκριμένο τηλεοπτικό κανάλι. 
Για άλλη μια φορά οι διαφημιστικές "πληρώνουν"μια κατάσταση στην δημιουργία της  οποίας μικρή συμμετοχή είχαν και πάντως σε κάθε περίπτωση μικρότερη από τις τράπεζες πού έχουν δανείσει το συγκεκριμένο κανάλι. 
Δεν θα κουραστώ να επαναλαμβάνω ότι είναι ανόητο οι
διαφημιστικές να αναλαμβάνουν χρηματοπιστωτικούς κινδύνους για το τζίρο τους για δύο λόγους α. Δεν είναι αυτή η δουλειά τους και β. δεν πληρώνονται για να αναλαμβάνουν τέτοιους κινδύνους.


Η κρίση στην διαφήμιση είναι πια παρούσα  και φοβάμαι ότι θα αναδείξει  τις διαρθρωτικές αδυναμίες του κλάδου με πολλή επώδυνο τρόπο.



Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...