Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Η διακοπή για διαφημίσεις θα είναι πια χαρά

Δραματική η κατάσταση στα κανάλια με την ραγδαία πτώση των διαφημιστικών εσόδων, παρά την αύξηση της τηλεθέασης λόγω κρίσης. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθυντής επικοινωνίας του Mega, Χάρης Γούλιος στην εκπομπή 12-1 του Σαββάτου στον Flash 96, έχουμε επιστρέψει στο 2002, με την ανάπτυξη που σημειώθηκε τα τελευταία χρόνια να έχει εξαφανιστεί. Και μάλιστα, όπως δηλώνει, όταν η Ελλάδα βρίσκεται στην 4η θέση των χωρών με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση - πρώτη η Αμερική και ακολουθεί η Ουγγαρία. Ανέφερε ότι μόνο τον Οκτώβριο υπήρξε μεγάλη πτώση τηλεοπτικής διαφήμισης στο 40%
και όπως εκτιμάται η χρονιά θα κλείσει στο 25% , λαμβάνοντας υπόψη και την περσινή μείωση. Όταν ο κόσμος θα βλέπει διαφημιστικό διάλλειμα, θα πρέπει πλέον να χαίρεται γιατί θα σημαίνει ότι δεν θα κοπεί η σειρά που παρακολουθεί δηλώνει, αναφέρει ωστόσο ότι, όπως λέχθηκε και στο χθεσινό συνέδριο διαφημιστών στο οποίο παρευρέθησαν στελέχη από όλα τα κανάλια, διεθνώς η διαφημιστική αγορά είναι σε ανάκαμψη πράγμα αισιόδοξο.enimerosi24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...