Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Τώρα αρχίζει να διαμορφώνεται το τοπίο της συνδρομητικής σιγά-σιγά με τον ΟΠΑΠ στο παιχνίδι...

Κινητικότητα γύρω από τη συνδρομητική τηλεόραση σε εποχή έντονης ύφεσης. Εκτός από τη Nova που έχει 10 χρόνια δορυφορικών συνδρομητικών μεταδόσεων στην Ελλάδα, στο παιχνίδι εκτός από τον ΟΤΕ ετοιμάζεται να μπει και ο ΟΠΑΠ. Η εταιρεία , η διοίκηση της οποίας διορίζεται από την εκάστοτε κυβέρνηση,  ενόψει και της απελευθέρωσης του στοιχήματος στην Ελλάδα, ετοιμάζεται να βγάλει στον αέρα για το δίκτυο των πρακτόρων μια πλατφόρμα με αθλητικό πρόγραμμα , υποστηρίζοντας παράλληλα   τα παιχνίδια της .

Θα πρόκειται για ένα 12ωρο πρόγραμμα , το οποίο θα παρέχει ηIntralot   σε συνεργασία με την εταιρεία τηλεοπτικών παραγωγών και υπηρεσιών διαδραστικής τηλεόρασης Vermantia Μedia Croup, της οποίας επικεφαλής είναι ο Φίλιππος Αντωνόπουλος . Η συμφωνία έχει διάρκεια 1+1 έτος και στη συνέχεια ο ΟΠΑΠ θα αναλάβει μόνος του την παραγωγή του προγράμματος. Η μετάδοση της πλατφόρμας θα γίνεται είτε διαδικτυακά είτε μέσω δορυφορικού σήματος.

Η συνδρομητική δορυφορική τηλεόραση είναι υπηρεσία που ρυθμίζεται από το κράτος και θα πρέπει σύμφωνα με τη νομοθεσία να κατατεθεί αίτηση στο ΕΣΡ και στη συνέχεια το ελληνικό δημόσιο να υπογράψει σύμβαση με το ενδιαφερόμενο φορέα . Συνολικά 4 εταιρείες τα τελευταία 10 χρόνια έχουν υπογράψει τέτοια σύμβαση για την παροχή συνδρομητικών δορυφορικών υπηρεσιών από τις οποίες έχει έσοδα το κράτος. Η Multichoice (Nova) , η θυγατρική του ΟΤΕ, HellasSat , και οι εταιρείες  Interactive και Alpha DigitalSynthesis , οι οποίες και έκλεισαν. Το παιχνίδι στην παροχή περιεχομένου αναβαθμίζεται με τη Forthnet να έχει συμφωνήσει να διαθέσει 176 εκατ. ευρώ για 4 χρόνια για τα δικαιώματα τηςSuperLeague με  τον ΟΠΑΠ να έχει το ρόλο του κεντρικού χορηγού του ελληνικού πρωταθλήματος. media industry

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...