Δίκοπο μαχαίρι αποτελεί για τον Alpha η απόφασή του να ντύσει το «Big Brother» με σκηνές σεξ, ίντριγκας, καβγάδων και βωμολοχιών.
Το RTL Group, που επένδυσε 3 εκατ. ευρώ, διαπίστωσε ότι «πουλάει» κάθε ακραία κατάσταση στο «σπίτι», γι αυτό αποφάσισε να «τρέξει» το πρόγραμμα στα όρια του ΕΣΡ.
Η αρχική σκέψη για πλήρη μετατροπή του ριάλιτι σε «ακατάλληλο δι' ανηλίκους» μάλλον εγκαταλείφθηκε καθώς θα έπρεπε να μεταφερθεί μετά τα μεσάνυχτα. Μία τέτοια απόφαση θα έθετε σε κίνδυνο την επένδυση που έχει αποφέρει 10% τις καθημερινές και 18% τις Κυριακές στο live (έναντι 33% του «Just the two of us» στο Mega).
Παρ' όλα αυτά, οι υπεύθυνοι τοθ «Big Brother» κοπιάρουν ήδη στοιχεία από το interactive ριάλιτι «U-Man» που θα προβληθεί προσεχώς στο Mega. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ένταξη νέου κανόνα στο παιχνίδι για τη δυνατότητα κάθε αποχωρήσαντος να αξιοποιήσει την επιλογή «χάρη ή ποινή» προς τους πρώην συντρόφους του που τον έθεσαν εκτός σπιτιού, οι οποίοι γίνονται έρμαια στις διαθέσεις του για μία εβδομάδα.
Πάντως και η Nova περιμένει την απόφαση του ΕΣΡ αναφορικά με το αν έχει το δικαίωμα να εκπέμψει 24ωρο πρόγραμμα από το «σπίτι». Στην περίπτωση που γίνει δεκτό το αίτημά της, οι «έγκλειστοι» θα χάσουν και αυτήν τη μία ώρα χωρίς κάμερα (6-7 το πρωί).
(Αναδημοσίευση απο ethnos.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου