Τα 35 εκατομμύρια σχόλια των χρηστών που υπάρχουν στοTrip Advisor, έναν από τους πιο δημοφιλείς ταξιδιωτικούς οδηγούς του κόσμου, είναι εντελώς αποκαλυπτικά· για προσωπικό ξενοδοχείων που συμπεριφέρεται με αγένεια, για βρώμικες τουαλέτες κτλ.
Πολλές από τις κριτικές που εμπιστεύονται οι χρήστες του Διαδικτύου από το TripAdvisor για να επιλέξουν έναν προορισμό, δεν είναι πάντα
αξιόπιστες. Πρόσφατα αρκετοί εστιάτορες και ξενοδόχοι τα έχουν «βάλει» με την ιστοσελίδα διότι πολλά από τα σχόλια που φιλοξενεί τους κάνουν μεγάλη ζημιά, ιδίως μάλιστα όταν πρόκειται για κατασκευασμένα ψεύδη από ανταγωνιστές.«Ο κόσμος του Ιντερνετ και κυρίως τα social media έχει κατά πολύ ξεπεράσει ηθικές γραμμές, ορισμένες φορές και κάποιες νόμιμες», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Chris Emmins, ιδρυτής της KwikChex, βρετανικής εταιρείας διαχείρισης φήμης που σχεδιάζει μήνυση εναντίον του TripAdvisor. Ο Εmmins διευκρίνισε ότι περισσότερες από 800 επιχειρήσεις έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να συμμετάσχουν στην υπόθεση, αν και τελικά αναμένεται περίπου 10-12 να πληρούν τα κριτήρια στοιχειοθέτησης νόμιμων κατηγοριών.
kathimerini.gr με πληροφορίες από New York Times
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου