Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Google νέα! Η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται


H Google αρχίζει να δείχνει τα δόντια της στην πλανήτη. Στο πρόσφατο event που έκανε για να ανακοινώσει το “πόθεν έσχες” της ειπώθηκαν μερικά φοβερά πραγματάκια για την αυτοκρατορία Google.
- Με την πλατφόρμα της Google για τις διαφημίσεις φτάνουν το ετήσιο κέρδος κοντά στα 2.5 δισεκατομμύρια δολάρια!
- Το Youtube πλησιάζει το 1 δις. δολάρια έσοδα το χρόνο.
- Η πλατφόρμα της Google για διαφήμιση στα κινητά φτάνει το 1 δις. δολάρια το χρόνο επίσης…
Τώρα… γιατί η Google βγήκε να κάνει αυτές τις ανακοινώσεις? Μήπως για να









δείξει κατά κάποιο τρόπο με πόσους διαφορετικούς τρόπους βγάζει αυτά τα λεφτά που βγάζει και να προσελκύσει επενδυτές?
Τώρα περνάμε στον απόλυτο CEO Eric Schmidt της Google. Υποστηρίζει θερμά ότι τα online markets, mobile εφαρμογών όπως to Android Market (και το App Store της Apple) έχουν σαν στόχο το να βγάλουν οι developers των εφαρμογών και όχι οι ίδιες οι εταιρίες (ναι… οκ…). Φυσικά όλος αυτός ο χαμός έγινε διότι  η Verizon,  η Amazon και άλλες εταιρίες ανακοίνωσαν ότι θα κάνουν δικά τους app store…
Να αναφέρω τέλος ότι η Google είναι μόλις 15 δις. δολάρια πίσω από την άλλοτε κολοσσό Microsoft που με τη σειρά της βρίσκεται αρκετά πίσω από την αυτοκρατορία της Apple για μόλις 60 δισεκατομμύρια δολάρια? Ψιλοπράγματα! Εμάς δεν μας φτάνουν εδώ πέρα! Εμείς ζούμε με 592 ευρώ το μήνα! ΑΝ βεβαίως μας προσλάβει κάποιος. ΟΥΣΤ ΡΕ!
Πέρα από την πλάκα όμως τον τελευταίο καιρό αρχίζει και γίνεται όλο και μεγαλύτερο θέμα σιγά σιγά το πως πρέπει να διαχειριστούμε τα online στοιχεία που δίνουμε. Στην Google, στο Facebook, οπουδήποτε! Και το χειρότερο είναι ότι δεν μπορεί κανείς να προφυλαχτεί για οτιδήποτε γιατί στα περισσότερα δίκτυα στο Agreement που πατάμε όλοι tick αλλά κανείς δεν έχει διαβάσει γράφει τις περισσότερες φορές ότι μπορούν να κάνουν ότι θέλουν ουσιαστικά με τις πληροφορίες που τους δίνεις…
Marketing in the Age of Google: Your Online Strategy IS Your Business Strategy
Advanced Google AdWords
Advanced Web Metrics with Google Analytics, 2nd Edition
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...