Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Gap ή Grap;

H Gap προχώρησε σε επανασχεδιασμό του λογότυπο της. Γίνεται ένας χαμός κυρίως στην οnline κοινότητα κατά πόσο είναι κάτι θετικό ή μια ακόμη brand πατατιά. Το παλιό λογότυπο ήταν πιο κοντά στην φιλοσοφία και στο στυλ των ρούχων που πρεσβεύει καθαρές γραμμές, κλασικά designs και με μια μικρή
παλιομοδίτικη δόση την οποία το serif “GAP” περήφανα υποστήριζε.
Το καινούργιο λογότυπο υιοθέτει μια Helvetica γραμματοσειρά στην προσπάθεια να γίνει ίσως πιο μοντέρνο το όλο brand. Το θέμα μάλλον που μπερδεύει είναι αυτό το μικρό και άτολμο τετραγωνάκι που έμεινε μάλλον εκεί απλά για να μας υπενθυμίζει τα περασμένα «μεγαλεία». Σίγουρα είναι μια κίνηση που δεν ολοκληρώθηκε ίσως από μια ατολμία της τελευταίας στιγμής.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...