Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Αν δεν σε προσέξουν δεν είσαι τίποτα !!

Η  δημιουργικότητα στο OOH καθώς και σε όλα τα μέσα είναι το στοιχείο που περισσότερο από οτιδήποτε άλλο εξασφαλίζει την προσοχή του καταναλωτή .Και η προσοχή είναι το νόμισμα για να έχει κάποιος αποτελέσματα στο σημερινό "φορτωμένο" περιβάλλον.

Δείτε αυτό το υπέροχο OOH που έγινε από την WAX για να διαφημίσει το διεθνές φεστιβάλ κινηματογράφου  του Κάλγκαρι. Η αφίσα που "κλαίει" έχει
σαν στόχο να αναδείξει την μεγάλη δύναμη του κινηματογράφου που είναι το να προκαλεί δυνατά συναισθήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...