Για τους εμπόρους, ο Οκτώβριος είναι ο μήνας του έτους που πρέπει να πιέσουν για πωήσεις σε όλα τα γλυκίσματα καθώς υπάρχει το Halloween. Ο συγκεκριμένος στόχος για τις διαφημιστικές εταιρείες είναι να τους δείξουν ότι η δημιουργικότητα θα φέρει αποτελέσματα.
Η BBDO έφτιαξε ένα περίεργο και ανατριχιαστικό σπότ για την Snickers, το οποίο κυκλοφόρησε στα τέλη Σεπτεμβρίου του τρέχοντος έτους. Δείχνει μερικά παιδιά που προσπαθούν να μοίαζουν ενήλικες, με μια μάσκα που μοιάζει σχεδόν με την βασίλισσα της πλαστικής χειρουργικής Jocelyn Wildenstein. Και οι δύο ταινείες ,15 - και 30-δευτερολέπτων , παρήχθησαν για την τηλεόραση και έγιναν άμεσα viral επιτυχίες.
Το αν δεν το ανατριχιαστικό spot ενισχύει τις πωλήσεις των Snickers αυτή τη σεζόν είναι μια μεγάλη κουβέντα.
Δείτε το
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η τέχνη του σύγχρονου marketing
Το digital αλλάζει το direct Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...
-
Ανακοινώθηκε η διάθεση της νέας δοκιμαστικής [beta] έκδοσης του Skype, το...
-
Το digital αλλάζει το direct Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου