Image via CrunchBase
Η ομάδα προστασίας καταναλωτών Consumer Watchdog, στην Αμερική, νοίκιασε χώρο στην πολυσύχναστη Times Square και χρησιμοποιεί μια από τις τεράστιες διαφημιστικές οθόνες για να προβάλλει ένα βιντεάκι στο οποίο παρουσιάζει τον CEO της Google, Eric Schmidt, σαν έναν… κακό παγωτατζή “που καταγράφει τα στοιχεία μας”.
Στόχος της, να βοηθήσει τους καταναλωτές να συνειδητοποιήσουν τη σημασία των προσωπικών δεδομένων αλλά και το ότι η Google έχει πρόσβαση σε ένα μεγάλο σύνολο αυτών, τα οποία μπορεί να διαχειριστεί όπως επιθυμεί. Η δε επιλογή του “παγωτατζή” παραπέμπει στην κλσσική, για τας
Αμερικάς, εικόνα του… έκφυλου που θέλει να εκμεταλλευτεί τα μικρά και αθώα παιδιά.
Αμερικάς, εικόνα του… έκφυλου που θέλει να εκμεταλλευτεί τα μικρά και αθώα παιδιά.
Βέβαια, το κατά πόσο θα έχει αποτέλεσμα η κίνηση της είναι κάτι που μάλλον δεν θα το μάθουμε ποτέ – έχει ενδιαφέρον, αλλά… και; Μετά, τι; Επιπλέον, είναι κάπως άτοπο το ότι παροτρύνει τους περαστικούς/θεατές που “δεν θέλουν να καταγράφει η Google τα στοιχεία τους” να… στείλουν γραπτό μήνυμα σε ένα τηλεφωνικό αριθμό. Αριθμό που δεν ανοίκει στην Google. Και μηνύματα που, προφανώς, επίσης θα… καταγραφούν!
Γενικά, από ο,τι φαίνεται, δεν το γλυτώνουμε το… “γράψιμο”!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου