Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Inditex: Βάζει τα προϊόντα Zara online

Η ισπανική εταιρεία λιανεμπορίου Inditex κάνει τη δεύτερη της 'επιδρομή' στο διαδίκτυο ξεκινώντας πωλήσεις online των προϊόντων Zara δίνοντας στους πελάτες της αλυσίδας στην Ευρώπη την ευκαιρία να αγοράζουν τα είδη ένδυσης του brand online.
Το πολυαναμενόμενο website διαδικτυακών συναλλαγών των προϊόντων της Zara θα ξεκινήσει αρχικά στην Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πορτογαλία, τη Γερμανία και τη Γαλλία- έξι χώρες που είναι ανάμεσα στις πιο σημαντικές στις 76 αγορές της εταιρείας.
Η online υπηρεσία του Zara θα επεκταθεί στις ΗΠΑ και την Ασία αργότερα και η μορφή αυτή θα υιοθετηθεί τελικά από τα περισσότερα brands της Inditex.
Να θυμίσουμε ότι από τα οκτώ brands καταστημάτων που διαθέτει η Inditex μόνο ένα το – Zara Home πώλησε απευθείας σε χρήστες internet μέχρι στιγμής.
Με τον φακό της στραμμένο σε εφήβους και νέους που είναι ευαίσθητοι στις επιρροές της μόδας, η Inditex χρησιμοποιεί εδώ και καιρό το διαδίκτυο για να προωθήσει τις διάφορες γραμμές της και την εταιρική της εικόνα και είναι επίσης δημοφιλής στο Facebook με 4.5 εκ φίλους.
Η εφαρμογή της για smartphones λανσαρίστηκε ένα χρόνο και έγινε download από 2 εκ ανθρώπους.
Η Inditex, της οποίας τα brands περιλαμβάνουν επίσης τα Massimo Dutti και τα Pull and Bear βρίσκεται στην εμπροσθοφυλακή των συστημάτων μηχανογραφημένης παραγγελιοδότησης και αποστολής με τους managers της σε κάθε ένα από τα 4.700 της καταστήματα παρέχοντας καθημερινά ανανέωση για τις πωλήσεις και τις τάσεις της μόδας.
Όπως ανέφερε η Inditex όλα τα είδη που θα πωλούνται στα καταστήματα Zara θα είναι διαθέσιμα online και στις ίδιες τιμές. Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν και να πληρώσουν τα προϊόντα τους online και να τα λάβουν μέσω ταχυδρομείου ή να παραγγείλουν τα προϊόντα από το site και να τα πληρώσουν και να τα λάβουν από το κατάστημα.
Όσον αφορά τις συναλλαγές και τις επιστροφές η πολιτική θα είναι η ίδια με των καταστήματων με τους καταναλωτές να έχουν 30 ημέρες στη διάθεσή τους σε περίπτωση που αλλάξουν γνώμη.
Επίσης αναφέρθηκε ότι οι διαδικασίες συναλλαγών θα είναι διαθέσιμες μέσω εφαρμογών του iPhone και του iPad σύντομα, σύμφωνα πάντα με την ίδια την εταιρεία.

Πηγή: http://www.sigmalive.com/inbusiness/news/world/301389

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...