Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Δύο νέες ιστοσελίδες απολύτως διαφωτιστικές HARO & NewsBasis

Αποτελούν τη νέα γενιά κοινωνικών δικτύων και ποντάρουν στην εξειδίκευση, αντί για τα γενικού περιεχομένου στυλ FB και MySpace. Οι δύο πλατφόρμες είναι:
 το Help A Reporter Out (http://www.helpareporter.com/) με 150.000 ενεργούς χρήστες. Δίνει τη δυνατότητα στους δημοσιογράφους να κάνουν την έρευνά τους και να έρθουν σε επαφή με όλους τους ειδικούς απο κάθε τομέα. Επιστήμονες, ακαδημαϊκοί, καλλιτέχνες, συγγραφείς και επαγγελματίες απο εκατοντάδες ειδικότητες βρίσκονται στη διάθεση των χρηστών προκειμένου να απαντήσουν στην οποιαδήποτε ερώτηση ή να τους κατευθύνουν να ανακαλύψουν τα στοιχεία που χρειάζονται. Πρόκειται για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ
  και το NewsBasis (http://www.newsbasis/) που ακολουθώντας το μοντέλο του HARO λειτουργεί μολις δύο μήνες και έχει 3.300 εγγεγραμένους χρήστες. Η διαφοροποίησή του απο το HARO έγγειται στην ακόμη μεγαλύτερη εξειδίκευση, δηλαδή οι διαχειριστές της αναλύουν τις ερωτήσεις ανάλογα με το περιεχόμενο και τις διοχετεύουν προς τους κατάλληλους ειδικούς ανάλογα με τον τομέα. Η ιστοσελίδα δίνει τη δυνατότητα αξιολόγησης των ειδικών και των απαντήσεων προκειμένου για καλύτερα αποτελέσματα ΤΟ ΒΗΜΑ 26/9/10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...