Image via Wikipedia
Η Coca Cola φτιάχνει ένα χωριό όπου βεβαίως υπάρχει παντού CocaCola. Το ζήτημα είναι ότι υπάρχουν βραχιολάκια χεριού και ασύρματες συσκευές που επικοινωνούν με τα βραχιόλια και όλα αυτά συνδέoνται άμεσα με το facebook. Full interactivity ανάμεσα στα άτομα που μετέχουν στο 3ήμερο. Τρείς μέρες γεμάτες μουσική, event αλλά και online διασύνδεση με facebook μας δείχνουν το δρόμο που τα social media μπαίνουν στην καθημερινότητα μας και αλλάζουν τον τουριστικό χάρτη. To εγχείρημα έχει ισραηλινές βάσεις και η εταιρεία που το προωθεί λέγεται Publicis E-dologi.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η τέχνη του σύγχρονου marketing
Το digital αλλάζει το direct Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...
-
Ανακοινώθηκε η διάθεση της νέας δοκιμαστικής [beta] έκδοσης του Skype, το...
-
MyShoe.gr www.myshoe.gr Παπούτσια και μόνο παπούτσια. Εκτός των άλλων θα βρείτε πολύχρωμες γαλότσες, μπότες και μπαλαρίνες. Κατηγορίες προϊό...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου