ΑΘΗΝΑ: H νευροεπιστήμη, η ψηφιακή τεχνολογία και οι νέες μέθοδοι για την παραγωγή insights για τον καταναλωτή θα είναι μεταξύ των κύριων θεμάτων της συζήτησης για το 2010 στο συνέδριο της ESOMAR αυτής της εβδομάδας .
Το συνέδριο, με τίτλο Οδύσσεια 2010: Το μεταβαλλόμενο πρόσωπο της Έρευνας Αγοράς, τρέχει 13 με 15 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα.
Ορισμένα από τα σημαντικά θέματα που εξετάζονται είναι το πώς οι ερευνητές μπορούν να ανταποκριθούν στις νεοεμφανιζόμενες τεχνολογίες, κοινωνικές μεταβολές και την οικονομική ύφεση.
Στο WARC θα βρείτε απευθείας αναφορές από το συνέδριο όλη την εβδομάδα, και τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις και θα είναι διαθέσιμο εδώ.Προσκεκλημένος ομιλητής είναι ο Shombit Sengupta, πρόεδρος της Shining Consulting και δημιουργός του "Συναισθηματικου Πλεόνασματος" ,θεωρία η οποία υποστηρίζει οτι η εμπιστοσύνη, η λειτουργικότητα και η συγκίνηση οδηγεί την επαναλαμβανόμενη αγορά.
Στο WARC θα βρείτε απευθείας αναφορές από το συνέδριο όλη την εβδομάδα, και τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις και θα είναι διαθέσιμο εδώ.Προσκεκλημένος ομιλητής είναι ο Shombit Sengupta, πρόεδρος της Shining Consulting και δημιουργός του "Συναισθηματικου Πλεόνασματος" ,θεωρία η οποία υποστηρίζει οτι η εμπιστοσύνη, η λειτουργικότητα και η συγκίνηση οδηγεί την επαναλαμβανόμενη αγορά.
Ένας άλλος λόγος είναι ο Δρ Paul Marsden, συν-ιδρυτής της Spheeris και BrainJuicer, ένας εμπειρογνώμονας στον τρόπο με τον οποίο η ψηφιακή επανάσταση άσκησε επιρροή στην επικοινωνία.
Η Carphone Warehouse, η Danone, Diageo, η HSBC, η Pernod Ricard και η Procter & Gamble είναι μεταξύ των διαφημιζόμενων που θα εκπροσωπούνται στο πάνελ της εκδήλωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου