Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Το οργισμένο τηλεφώνημα της Μάγιας Τσόκλη...

Χτύπησαν πάλι τα τηλέφωνα δημοσιογράφων και τηλεκριτικών από τηλεπερσόνες κι όχι μόνο. Αυτή τη φορά δεν τηλεφώνησαν απευθείας στον διευθυντή της Ντέπυς Γκολεμά αλλά στην ίδια τη δημοσιογράφο. Ο λόγος για τον Χρόνη Πεχλιβανίδη και τη Μάγια Τσόκλη που «ήταν ιδιαίτερα εκνευρισμένοι» με αφορμή ένα σχόλιο της Γκολεμά σχετικά με τα πεπραγμένα τους στην ΕΡΤ και τον τραπεζικό λογαριασμό τού 1,8 εκατ. ευρώ.
Η Ντέπυ Γκολεμά από επαγγελματική ευσυνειδησία αφιέρωσε μεγάλο μέρος των σχολίων της στο οργισμένο τηλεφώνημα και στις... διευκρινίσεις των Χρόνη Πεχλιβανίδη και Μάγιας Τσόκλη.

Γράφει συγκεκριμένα στη στήλη της «Μέχρι Κεραίας» στο real.gr :

@ Μου τηλεφώνησαν κατά σειρά ο Χρόνης Πεχλιβανίδης και η Μάγια Τσόκλη. Ήταν ιδιαίτερα εκνευρισμένοι εξ αιτίας ενός σχολίου μου, που περιείχε ανακρίβειες και οφείλω να επανορθώσω, μια και άκουσα και μαθήματα περί σωστής Δημοσιογραφίας και από τους δύο. Επί προσωπικού, να διευκρινίσουμε λοιπόν ότι οι δύο τους δεν είναι ζευγάρι εδώ και πέντε χρόνια, δεν έχουν επαγγελματική σχέση στην εταιρεία ‘ ΟΝΟΣ ‘ και ότι από την ΕΡΤ έχουν να πληρωθούν εδώ και τρία χρόνια...

@ Επιπλέον ο κ. Χ. Πεχλιβανίδης μου διευκρίνισε ότι «Η πρόβα γάμου» είναι σειρά με ευρωπαϊκά κονδύλια και απλά προβάλλεται από την κρατική τηλεόραση. Όσον αφορά τα 1.800.000 ευρώ στο «πόθεν έσχες» της Μάγιας Τσόκλη, είναι από τον λογαριασμό του πατέρα της και απλά είναι δικαιούχος. Τα υπόλοιπα που ειπώθηκαν δεν είναι για δημοσίευση. Υποχρέωσή μου είναι να διορθώσω ότι οι δύο συνεργάτες δεν «συνεργάζονται» στα οικονομικά, ότι η «ΟΝΟΣ» ανήκει αποκλειστικά στον κ. Χ. Πεχλιβανίδη, που για το κέφι, την αγάπη και το μεράκι, τρέχει χωρίς αντίκρισμα, για τις ανάγκες της πολύ ωραίας εκπομπής «Ταξιδεύοντας». Τώρα, ότι άλλη οργή έχετε μαζέψει για τα ανώνυμα blogs, απευθυνθείτε σε αυτά παρακαλώ. Εγώ αφιέρωσα τόσο χώρο, από επαγγελματική ευσυνειδησία ... 

Απο τους zoornalistas.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...