Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει το διαδίκτυο στα διαφημιστικά έσοδα στις ΗΠΑ,σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της PricewaterhouseCooper’s Global Entertainment and Media Outlook 2010 - 2014. Μετά την τηλεόραση, που εξακολουθεί να κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο στη διαφημιστική πίτα, το διαδίκτυο κα-
ταχωρήθηκε δεύτερο, εκτοπίζοντας τις εφημερίδες στην 3η θέση. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, τα έσοδα από τις διαφημίσεις στον ηλεκτρονικό χώρο αναμένεται να αυξηθούν σε 34.4 δις $ το 2014 από 24.2 δις $ που κατέγραψαν το 2009. Οι αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά, οι ευνοϊκές προοπτικές για τις
ηλεκτρονικές επιχειρήσεις και η αυξανόμενη διείσδυση της ευρυζωνικότητας στις ΗΠΑ,
αποτελούν τους κύριους λόγους για την αλματώδη πορεία των διαφημιστικών εσό-
δων στο διαδίκτυο. Οι εφημερίδες, από την άλλη, συνεχίζουν να καταγράφουν πτώση
συμπαρασύροντας και τα διαφημιστικά κέρδη, τα οποία από 28.6 δις $ το 2009 αναμένεται να πέσουν στα 24.8 δις $ για το 2010.
Πηγή: Wall Street Journal
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η τέχνη του σύγχρονου marketing
Το digital αλλάζει το direct Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...
-
Ανακοινώθηκε η διάθεση της νέας δοκιμαστικής [beta] έκδοσης του Skype, το...
-
MyShoe.gr www.myshoe.gr Παπούτσια και μόνο παπούτσια. Εκτός των άλλων θα βρείτε πολύχρωμες γαλότσες, μπότες και μπαλαρίνες. Κατηγορίες προϊό...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου