Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Δεύτερο το Διαδίκτυο στα διαφημιστικά έσοδα στις ΗΠΑ

Τη δεύτερη  θέση καταλαμβάνει το διαδίκτυο στα  διαφημιστικά έσοδα στις ΗΠΑ,σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της PricewaterhouseCooper’s Global Entertainment and Media Outlook 2010 - 2014. Μετά την τηλεόραση, που εξακολουθεί να κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο στη διαφημιστική πίτα, το διαδίκτυο κα-
ταχωρήθηκε  δεύτερο, εκτοπίζοντας τις εφημερίδες  στην 3η θέση. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, τα έσοδα από τις διαφημίσεις  στον ηλεκτρονικό χώρο αναμένεται  να αυξηθούν σε 34.4 δις $ το 2014 από 24.2 δις $ που κατέγραψαν το 2009. Οι αλλαγές  στην καταναλωτική συμπεριφορά, οι ευνοϊκές προοπτικές για τις
ηλεκτρονικές  επιχειρήσεις και η αυξανόμενη διείσδυση της  ευρυζωνικότητας στις ΗΠΑ,
αποτελούν τους κύριους λόγους για την αλματώδη  πορεία των διαφημιστικών εσό-
δων στο διαδίκτυο. Οι εφημερίδες, από την άλλη, συνεχίζουν να καταγράφουν πτώση
συμπαρασύροντας και τα διαφημιστικά κέρδη, τα οποία  από 28.6 δις $ το 2009 αναμένεται  να πέσουν στα 24.8 δις $ για το 2010.
Πηγή: Wall Street Journal

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...