Νέα Υόρκη: Οι ιδιοκτήτες εμπορικών σημάτων, πρέπει να αντιμετωπίσουντο το «δύσκολο έργο» της δημιουργίας νέων τεχνικών marketing που αντανακλούν τις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.
Καθώς οι καταναλωτές κλίνουν προς τα social networks, τις μηχανές αναζήτησης, τα blogs , το διαδίκτυο και την κινητή τηλεφωνία, οι διαφημιστές εγκαταλείπουν τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης σε ένα συγκλονιστικό ποσοστό αναφέρει μια έκθεση της η Booz & Co .
Μια τέτοια τάση έχει αποδειχθεί από τη συγκριτική ανθεκτικότητα της online διαφήμισης και σε μικρότερο βαθμό της διαφήμισης σε κινητά κατά τη διάρκεια της ύφεσης.
Αυτό εν μέρει οφείλεται και στο ότι τα δύο αυτά κανάλια επιτρέπουν την ακριβή στόχευση με χαμηλό συγκριτικά κόστος.
Οι πολλές αρετές του ψηφιακού μάρκετινγκ - ταχύτητα, ευελιξία, διαδραστικότητα, καθώς και το accountability - απαιτούν μια ολόκληρη νέα σειρά στρατηγικών μάρκετινγκ και δεξιότητων για να φέρουν αποτελέσματα,δήλωσε ο κος Booz.
Στόν κόσμοτου του Web 2.0 το θέμα δεν είναι κάποια επιλεγμένα banners σε κάποιες web pages για να δούμε τι "δουλεύει".
Αντίθετα κάθε κατάλληλη απάντηση στις εξελισσόμενες προτιμήσεις των αγοραστών θα πρέπει να θέτει ως βάση την εκμετάλλευση του μεγάλου όγκου των δεδομένων που σήμερα υπάρχουν σύμφωνα με την έκθεση Booz.
Η κατάσταση αυτή απαιτεί στενή συνεργασία μεταξύ CMO και CIO για να οικοδομήσουν την τεχνολογία για την αυτοματοποίηση των νέων διαδικασιών marketing που θα παρέχει σε πραγματικό χρόνο υποστήριξη λήψης αποφάσεων.
Αρχικά , αυτό περιλαμβάνει τη θέσπιση των μεθόδων για την παρακολούθηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένων των επικοινωνιών τους και των συνηθειών χρήσης των ΜΜΕ.
Επισης υλοποίηση προγραμμάτων που θα επιτρέπουν στούς marketeers να στοχεύουν σε πιθανούς πελάτες 24 / 7 μέσω του κατάλληλου καναλιού, την κατάλληλη στιγμή, και με το σωστό μήνυμα θα είναι κομβικής σημασίας.
Γενικότερα, η εταιρική ηγεσία θα έπρεπε να είναι προσανατολιζμένη προς τον ψηφιακό κόσμο και όχι την ενίσχυση ξεπερασμένων μοντέλων.
Η επίτευξη αυτού του στόχου τελικά σημαίνει οτι οι διαχειριστέςτων brands πρέπει να αποκτήσουν μια «ενιαία άποψη» των αγοραστών αντλώντας από την μάζα των γεγονότων και των στοιχείων που φιλοξενούνται online και offline.
"Πρέπει να χρησιμοποιούν τις πληροφορίες αυτές για να κάνουν συγκεκριμένες προσφορές σε μεμονωμένους πελάτες με βάση την αξία τους για την εταιρεία - τόσο στο παρελθόν όσο και στο μέλλον," δήλωσε ο Booz, .
«Πρέπει να δημιουργηθεί μια πλατφόρμα μάρκετινγκ που μπορεί να βοηθήσει την αυτοματοποίηση της διαδικασίας της έκδοσης ενός συνεκτικού συνόλου των μηνυμάτων μάρκετινγκ και περιεχομένου ... από την κλασική τηλεοπτικό σποτ στο Facebook ,στο YouTube , στο Google AdWords καi για ένα blog entry."
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η τέχνη του σύγχρονου marketing
Το digital αλλάζει το direct Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...
-
Ανακοινώθηκε η διάθεση της νέας δοκιμαστικής [beta] έκδοσης του Skype, το...
-
Το digital αλλάζει το direct Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου