Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Ο νικητής θα αναδειχθεί από τους χρήστες


(ΛΟΝΔΙΝΟ) Το YouTube θα ανακοινώσει, σε συνεργασία με το Campaign, στις 17
Νοεμβρίου τον πρώτο νικητή του νεότευκτου βραβείου «Ad of the Year».
Σε αντίθεση με άλλα βραβεία Διαφήμισης, ο νικητής του εν λόγω βραβείου θα
αναδειχθεί από τους χρήστες. Επίσης, η συμμετοχή είναι δωρεάν και κάθε agency
μπορεί να διαγωνιστεί με όσα έργα επιθυμεί.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να αποστείλουν τα έργα τους έως τις 23 Σεπτεμβρίου,
ενώ θα πρέπει οι συμμετέχουσες διαφημίσεις να έχουν «τρέξει» στο YouTube από την 1η
Ιανουαρίου του 2009 έως και τις 31 Αυγούστου του 2010.
Δείτε το video

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...