Οι μεγάλοι της παγκόσμιας τηλεοπτικής ενημέρωσης κυριαρχούν και στο Internet. Οι ιστοσελίδες του BBC και του CNN είναι κορυφαίες επιλογές των χρηστών του διαδικτύου που παρακολουθούν τα γεγονότα στον πλανήτη.
Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της Google το BBC on line έχει 41.000.000 μοναδικούς χρήστες το μήνα και το CNN 31.000.000 μοναδικούς χρήστες καταλαμβάνοντας την πρώτη και τη δεύτερη θέση στις προτιμήσεις ενός παγκόσμιου κοινού που ενημερώνεται από το Internet.
Οι θέσεις αυτές για τους δύο γίγαντες της ενημέρωσης υποδηλώνουν
τη μεγάλη σημασία που έδωσαν εδώ και πολλά χρόνια στις ειδήσεις από το διαδίκτυο το οποίο πρωταγωνιστεί ήδη στην ενημέρωση.Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της Google το BBC on line έχει 41.000.000 μοναδικούς χρήστες το μήνα και το CNN 31.000.000 μοναδικούς χρήστες καταλαμβάνοντας την πρώτη και τη δεύτερη θέση στις προτιμήσεις ενός παγκόσμιου κοινού που ενημερώνεται από το Internet.
Οι θέσεις αυτές για τους δύο γίγαντες της ενημέρωσης υποδηλώνουν
Η ιστοσελίδα του BBC έκανε πρεμιέρα το Νοέμβριο του 1997 με στόχο να περιέχει διεθνή ειδησεογραφική κάλυψη αλλά και ειδήσεις για το βρετανικό κοινό. Στα 13 χρόνια λειτουργίας το BBC έκανε πολλές αλλαγές, τόσο στην εμφάνιση του portal όσο και στο περιεχόμενό του, οι οποίες θεωρήθηκαν πρωτοποριακές.
Το CNN έκανε πρεμιέρα στο διαδίκτυο δύο χρόνια νωρίτερα από το BBC, το 1995. Το αμερικανικό δίκτυο έκανε κι αυτό πολλές αλλαγές για να προσελκύσει το παγκόσμιο κοινό, να συντηρήσει τη φήμη του και να καταστεί τόσο δημοφιλές όσο και στην τηλεόραση.
Βασικά στοιχεία της επιτυχίας και των δύο κορυφαίων ενημερωτικών portal είναι η ταχύτητα, η πληρότητα, η αξιοπιστία και οι αμέτρητες πηγές ειδήσεων που έχουν σε ολόκληρο τον κόσμο. Όλα αυτά όμως μαζί με ένα μοναδικό πλεονέκτημα: Την εμπειρία της 24ωρης αδιάκοπης ενημέρωσης που μόνο τα ενημερωτικά τηλεοπτικά δίκτυα έχουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου