Μετά από 50 χρόνια η Barbie αποφάσισε να αλλάξει καριέρα και να γίνει… video girl! Το σχέδιο προώθηση στα Social Media περιλάμβανε λογαριασμό στο Facebook στο Twitter τη δημιουργία ενός blog κ.λπ. όλα δηλαδή τα στοιχεία που θα έπρεπε να κάνουν σίγουρη την επιτυχία, σωστά; Λάθος.
Έχουμε αναφερθεί και στο παρελθόν ότι τα Social Media έχουν να δώσουν πολλά σε μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις αρκεί η παρουσία της εταιρείας να γίνει βάσει συγκεκριμένης και καλά μελετημένης στρατηγικής. Αυτό δεν έγινε στην περίπτωση της Barbie.
Το “παιχνίδι” στήθηκε λοιπόν στα social media για τη Barbie ως video - girl έχει κεντρικό σημείο το Twitter. Τα τελευταία στοιχεία όμως για το Twitter δείχνουν ότι ο μέσος όρος ηλικίας στο Twitter είναι 31. Στους όρους συμμετοχής του παιχνιδιού μάλιστα αναφέρεται ότι για να συμμετάσχει κάποιος θα πρέπει να είναι πάνω από 18. Μπορείτε να φανταστείτε πολλούς 31χρονους ή έστω και 18χρονους να αγοράζουν Barbie?
Στη βιασύνη τους να χρησιμοποιήσουν τα Social Media η εταιρεία ξέχασε κάτι πολύ βασικό. Η Barbie απευθύνεται σε άλλο ηλικιακό κοινό.
Πηγή: news.cnet.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου