Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Σε (megaλο)καναλάρχη εξελίσσεται ο Β. Ρέστης

Δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που τα… καράβια βγήκαν στη στεριά. Μεγάλης επιφάνειας εφοπλιστές άρχισαν να επενδύουν πολλά εκατ. ευρώ στην τότε εγχώρια αγορά των media. Σήμερα αρκετοί έκαναν πίσω, αλλά υπάρχουν και κάποιοι που εξελίχθηκαν σε μεγαλοεπενδυτές της εγχώριας αγοράς των ΜΜΕ. Εις εξ αυτών, ο Βίκτωρ Ρέστης. Δαιμόνιος και ικανός, κατάφερε να εισέλθει στο μεγαλύτερο εκδοτικό κατεστημένο της χώρας (ΔΟΛ) και να αποτελεί το (μόνο) σοβαρό συνομιλητή αλλά και… πονοκέφαλο του Σταύρου Ψυχάρη.
Σήμερα ο νεαρός εφοπλιστής, που συνδυάζει επιτυχώς το εβραϊκό επιχειρείν
(λόγω καταγωγής και θρησκεύματος) και το ελληνικό ναυτιλιακό ένστικτο, βρίσκεται να είναι -  – εκτός από  μεγαλομέτοχος του ΔΟΛ (Βήμα. Τα Νέα, in.gr, Βήμα Fm…) με 18,822% επί του μετοχικού κεφαλαίου -, βασικός μέτοχος του Mega με 5,03% άμεση συμμετοχή και έμμεσα μέσω της συμμετοχής του στο ΔΟΛ (που κατέχει το 22,112% του σταθμού).
Εκτός, όμως, από τη δυνατότητα πολιτικής παρέμβασης και ισχύος μέσω ΔΟΛ και Mega, o Ρέστης επιθυμεί και τις επενδύσεις στο δυναμικό κοινό, τη νεολαία. Εξού και πέραν του MTV που έφερε στη χώρα, μόλις σήμερα ανακοίνωσε πως θέτει σε λειτουργία οσονούπω (3 Σεπτεμβρίου) το Nickelodeon στην Ελλάδα. Το νέο κανάλι αποτελεί το δεύτερο θεματικό του εφοπλιστή.
Μετά το μουσικό MTV, το Nickelodeon απευθύνεται αποκλειστικά στα παιδιά, εκπέμποντας δωρεάν 24 ώρες το 24ωρο ειδικό πρόγραμμα. Θεωρείται  το δημοφιλέστερο κανάλι κινουμένων σχεδίων και παιδικών σειρών και αποτελεί την πρώτη επιλογή των «μικρών» τηλεθεατών σε όλο τον κόσμο. Το πρόγραμμά του περιλαμβάνει πασίγνωστες σειρές όπως Μπομπ Σφουγγαράκης, Ντόρα η Μικρή Εξερευνήτρια, Go Diego Go, Πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης, iCarly, Drake & Josh .
Πηγή : antinews
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...