Η Johnson & Johnson ετοιμάζεται να αναθεωρήσει την συνεργασία της με τα media agencies που χειρίζονται τον λογαριασμό της και που είναι η Carat για την Ευρώπη η MediaBrands για τις ΗΠΑ και η OMD για τις περρισότερες χώρες της Ασίας .Τα συμβόλαια της J&J λήγουν στο τέλος του 2010 αλλά το ενδιαφέρων είναι ότι το ζητούμενο απο τα 3 agencies είναι να απαντήσουν σε 2 πράγματα.
1 . Το μέλλον των ΜΜΕ
2. ....το πιο συμβατικό ,μια ανασκόπηση των αποτελεσμάτων που παραδόσαν την τριετία 2007-2010.
Πιστεύω οτι η γνώση για το που κατευθήνονται τα ΜΜΕ στο κοντινό μέλλον παίζει όλο και μεγαλύτερο ρόλο στην απόφαση μεγάλων διαφημιζομένων στην επιλογή του media parthner τους.Και με αυτό το δεδομένο τα digital agencies αναμένω να παίξουν κρίσμο ρόλο σε αυτές τις αποφάσεις .
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η τέχνη του σύγχρονου marketing
Το digital αλλάζει το direct Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...
-
Ανακοινώθηκε η διάθεση της νέας δοκιμαστικής [beta] έκδοσης του Skype, το...
-
MyShoe.gr www.myshoe.gr Παπούτσια και μόνο παπούτσια. Εκτός των άλλων θα βρείτε πολύχρωμες γαλότσες, μπότες και μπαλαρίνες. Κατηγορίες προϊό...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου