Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Το media pitch της J&J

Η Johnson & Johnson ετοιμάζεται να αναθεωρήσει την συνεργασία της με τα media agencies που χειρίζονται τον λογαριασμό της και που είναι η Carat για την Ευρώπη η MediaBrands για τις ΗΠΑ και η OMD για τις περρισότερες χώρες της Ασίας .Τα συμβόλαια της J&J λήγουν στο τέλος του 2010 αλλά το ενδιαφέρων είναι ότι το ζητούμενο απο τα 3 agencies είναι να απαντήσουν σε 2 πράγματα.
1 . Το μέλλον των ΜΜΕ
2. ....το πιο συμβατικό ,μια ανασκόπηση των αποτελεσμάτων που παραδόσαν την τριετία 2007-2010.

 Πιστεύω οτι η γνώση για το που κατευθήνονται τα ΜΜΕ στο κοντινό μέλλον παίζει όλο και μεγαλύτερο ρόλο στην απόφαση μεγάλων διαφημιζομένων στην επιλογή του media parthner τους.Και με αυτό το δεδομένο τα digital agencies αναμένω να παίξουν κρίσμο ρόλο σε αυτές τις αποφάσεις .
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...