Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Πως η ιδιωτικοποίηση των ταχυδρομείων οδηγεί σε MEDIA LIONS GRAND PRIX

Δείτε σε αυτό το βίντεο πως η JWT Ιαπωνίας  κέρδισε το 2009 το GRAND PRIX στα Media εκμεταλλευόμενοι την απόφαση της κυβέρνησης να ιδιωτικοποιήσει τα ταχυδρομεία .Για μένα η δημιουργικότητα κρύβεται πάντα στην ικανότητα του να βλέπεις πράγματα και ιδέες εκεί που οι άλλοι δεν βλέπουν τίποτα και κάθε μεγάλη αλλαγή πάντα κρύβει μία μεγάλη ιδέα . Πρόεδρος
στην στην συγκεκριμένη διοργάνωση ήταν το πρώην "αφεντικό μου" Nick Brien ένας λαμπρός ηγέτης που πιστεύω ότι μπορεί να προσδώσει στην McCann Worldwide την παλιά της λάμψη και αποτελεσματικότητα .


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...