Ο Gucci χρησιμοποιεί viral καμπάνια και τα social networks για να επικοινωνήσει το μεγαλύτερο άρωμά του μέχρι σήμερα το Gucci Guilty.
Την 60 δευτερολέπτων κινηματογραφική διαφήμιση επιμελήθηκε η Tribal DDB Amsterdam και θα εμφανιστεί στα βραβεία μουσικής MTV στις 12 Σεπτεμβρίου. Ένα trailer για τη διαφήμιση θα είναι διαθέσιμo μέσω του YouTube και τα luxury blogs .
Οι θεατές καλούνται να εισέλθουν σε διαγωνισμό για να κερδίσουν ένα ταξίδι VIP για το LA MTV Music Awards.
Η διαφήμιση με τον σκηνοθέτη του Sin City Frank Miller και τον ηθοποιό που πρωταγωνίστησε στο Fantastic Four , Chris Evans καθώς την ηθοποιό Evan Rachel Wood εξελίσσεται στην Ρώμη και δείχνει την Wood να καίγεται μέσα στην νύχτα του 1953 σε μία Jaguar C-Type.Σαν υπόκρουση ακούγονται Depeche Mode και το Strangelove» .
Η Frida Gianinni, καλλιτεχνική διευθυντής της Gucci, ανέφερε: "Ήξερα ότι χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο για αυτό το έργο, κάτι απολύτως μοναδικό, το βλέμμα, ο ήχος, οι ερμηνευτές - Είμαι απίστευτα υπερήφανη για όσα έχουμε επιτύχει."
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Gucci Group όρισε την ZenithOptimedia για το χειρισμό των media στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και στίς περισσότερες αγορές της Ασίας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η τέχνη του σύγχρονου marketing
Το digital αλλάζει το direct Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...
-
Ανακοινώθηκε η διάθεση της νέας δοκιμαστικής [beta] έκδοσης του Skype, το...
-
MyShoe.gr www.myshoe.gr Παπούτσια και μόνο παπούτσια. Εκτός των άλλων θα βρείτε πολύχρωμες γαλότσες, μπότες και μπαλαρίνες. Κατηγορίες προϊό...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου