Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

H Gucci ξεκινά viral διαφημιστική καμπάνια τέρμα οι προκαταλήψεις

  Ο Gucci χρησιμοποιεί viral καμπάνια  και τα social networks  για να επικοινωνήσει το μεγαλύτερο άρωμά του μέχρι σήμερα το Gucci Guilty.

Την  60 δευτερολέπτων κινηματογραφική διαφήμιση επιμελήθηκε η Tribal DDB Amsterdam και  θα εμφανιστεί στα βραβεία μουσικής MTV στις 12 Σεπτεμβρίου. Ένα trailer για τη διαφήμιση θα είναι διαθέσιμo μέσω του YouTube και τα luxury blogs .
Οι θεατές καλούνται να εισέλθουν σε διαγωνισμό για να κερδίσουν ένα ταξίδι VIP για το LA MTV Music Awards.

Η διαφήμιση με τον σκηνοθέτη του Sin City Frank Miller  και τον  ηθοποιό που πρωταγωνίστησε στο  Fantastic Four , Chris Evans καθώς  την  ηθοποιό Evan Rachel Wood  εξελίσσεται  στην  Ρώμη και δείχνει την Wood να  καίγεται μέσα στην  νύχτα του 1953 σε μία Jaguar C-Type.Σαν υπόκρουση ακούγονται Depeche Mode και το  Strangelove» .

Η Frida Gianinni, καλλιτεχνική διευθυντής της Gucci, ανέφερε: "Ήξερα ότι χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο για αυτό το έργο, κάτι απολύτως μοναδικό, το βλέμμα, ο ήχος, οι ερμηνευτές - Είμαι απίστευτα υπερήφανη για όσα έχουμε επιτύχει."

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Gucci Group όρισε την ZenithOptimedia για το χειρισμό των media στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και στίς περισσότερες αγορές της Ασίας.



Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...