Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Η Carrefour έχει ως στόχο να φέρει την επανάσταση με νέο στήσιμο στα καταστήματα της

ΠΑΡΙΣΙ: Η Carrefour, δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης στον κόσμο, ξεκινά μια νέα πρωτοβουλία που επιχειρεί να φέρει επανάσταση τον τρόπο που παρουσιάζει τα αγαθά  στους αγοραστές.

 Η εταιρεία αντιδρά στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών, οι οποίοι έχουν κάνει σημαντικές περικοπές  στην αγορά διαρκών καταναλωτικών αγαθών στον απόηχο της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.
Πολλοί καταναλωτές δεν αγοράζουν ηλεκτρονικά είδη και είδη  ένδυσης από τα hyper μάρκετ,αντίθετα επισκέπτονται τα εξειδικευμένα  καταστήματα  αντ 'αυτού.


Κατά συνέπεια, οι πωλήσεις της Carrefour επιβραδύνθηκαν στη Γαλλία, την Ιταλία, το Βέλγιο και την Ισπανία, όπου παράγεται περίπου το ήμισυ των € 96bn  ($ 122bn? £ 79bn) τών εσόδων της Carrefour το 2009, ποσοστό  2,7% χαμηλότερο σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά. 

"Το πρόβλημα είναι ότι οι πελάτες δεν είναι τόσο ενθουσιασμένοι από την εταιρεία μας»,δήλωσε ο  Lars Olofsson, ο ΔΣ της Carrefour, στην Wall Street Journal.  έρχονται σε μας λιγότερο συχνά ή προτιμούν  για τα ψώνια τους το συνικιακό σούπερ μάρκετ".
Σε απάντηση,  άνοιξε δύο ριζικά  επανασχεδιασμένα  «Carrefour Planets» στη Μαδρίτη και μία στην Ecully στη Λυών, με την ευρύτερη εγκατάσταση να προβλέπεται να αρχίσει το 2011.
Αυτό το σύστημα αποτελεί τμήμα ενός ευρύτερου προγράμματος για το κλείσιμο σε 17 τοποθεσίες στην Ιταλία και το Βέλγιο, καθώς και η μείωση του μεγέθους των μεγαλύτερων ευρωπαϊκών καταστήματος της Carrefour, κοντά στην Τουλούζη.
«Η υπεραγορά δεν έχει αλλάξει σημαντικά από τότε  που εφευρέθηκε το Carrefour 47 χρόνια πριν, αλλά οι καταναλωτές άλλαξαν σημαντικά", δήλωσε ο Olofsson.
Πιο συγκεκριμένα, το κατάστημα Carrefour Planet προσφέρει σαφώς καθορισμένους τομείς - όπως το Organic zone ,fashion zone , frozen food zone και την leisure and multimedia zone - παράλληλα με ένα σούσι μπαρ και δωρεάν babysitting.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το concept Carrefour Planet αντικατοπτρίζει τις απαιτήσεις της γήρανσης του πληθυσμού της Ευρώπης, η οποία τυπικά δεν  εξυπηρετείται καλά από πολύ μεγάλα καταστήματα.
Υπογεννητικότητα σημαίνει λιγότερες  εβδομαδιαίες επισκέψεις για  απόθεμα επάνω στα ουσιώδη.Ακόμα το concept Carrefour Planet  τονίζει και παίρνει υπόψη  το σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν οι γυναίκες τόσο ως εργατικό δυναμικό όσο και στο σπίτι.
 "Έχουμε επιλέξει τους τομείς όπου μπορούμε να είμαστε μοναδικό και ταιριάζει στους πελάτες, το 70% των οποίων είναι γυναίκες», είπε ο Olofsson.
Η επόμενη γαλλική  Carrefour Planet, στήν  Venissieux, θα περιλαμβάνει αποκλειστικές συνεργασίες με μεγάλες μάρκες συμπεριλαμβανομένης της Virgin και Réserves Naturelles.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...