Αυτό είναι ένα από τα αποτελέσματα της έρευνας “Women on the Web: How Women are Shaping the Internet” της comScore. Οι γυναίκες φαίνεται να θεωρούνται το «κύριο» ψηφιακό κοινό, δεν επηρεάζονται από τις επιλογές των ανδρών τους και αποτελούν την κινητήρια δύναμη στις online αγορές.
Η αναλυτικότατη έκθεση είναι διαθέσιμη στο www.comscore.com/WomenOnTheWeb. Παρακάτω υπάρχει μια πρώτη εξέταση της δραστηριότητας των γυναικών στα social media και στα online ψώνια τους.
Κατά μέσο όρο, οι γυναίκες περνούν περισσότερο χρόνο online το μήνα από τους άνδρες (24,8 ώρες έναντι 22,9 ωρών των ανδρών)
Είναι αρκετά ενδιαφέρον, το γεγονός ότι η comScore εντοπίζει στις γυναίκες 45+, το κύριο κοινό που είναι υπεύθυνο για την αύξηση στη χρήση του social networking. Παρόλα αυτά οι heavy users του μέσου παραμένουν οι 15-24 ετών, σαν επίπεδα κάλυψης.
Σε επίπεδο κατάταξης ανά χώρα 9 στις 10 αμερικανίδες επισκέπτονται τα sites κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ακολουθούν οι Λατινοαμερικάνες και οι Ευρωπαίες με ποσοστά 83.6% και 83.4% αντίστοιχα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου