Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

Η Opel επανεξετάζει τη διαφημιστική της συνεργασία στην Ευρώπη

Logo of General Motors Corporation. Source: 20...Image via Wikipedia
Η  Opel, μέλος της αυτοκινητοβιομηχανίας General Motors, βρίσκεται σε διαδικασία επανεξέτασης των διαφημστικών της λογαριασμών σε πανευρωπαΪκό επίπεδο.

Η διαδικασία θα διεξαχθεί από τα κεντρικά γραφεία στη Γερμανία, ενώ η Opel εξετάζει ήδη τόσο τις εταιρίες που βρίσκονται ήδη στο roster όσο και νέους συνεργάτες, γεγονός που περιλαμβάνει όλο τον ευρωπαΪκό διαφημστικό λογαριασμό στις χώρες που δραστηριοποιείται το brand.

Η Μεγ. Βρετανία όπου η Opel δραστηριοποιείται με το brand Vauxhall, δεν περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα.
Θυμίζουμε ότι η Opel συνεργάζεται με μια σειρά διαφημιστικών εταιριών όπως η Amsterdam Worlwide, McCann Erickson & Lowe. Πέρυσι, επέλεξε την Amsterdam Woldwide για το πανευρωπαΪκό λανσάρισμα του νέου Opel Meriva.
Τα media planning & buying πανευρωπαϊκα χειρίζεται η Carat.

Η Opel ανακοίνωσε το νέο της όραμα νωρίτερα τη φετινή χρονιά, μετά την ανάληψη του Nick Reilly ως νέου chief executive.
To νέο positioning της Opel σε όλη την Ευρώπη πλην Μ.Βρετανίας θα είναι «We lοve cars» ή «Wir leben Autos»
>planning & buying πανευρωπαϊκα χειρίζεται η Carat.

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...