Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010
Διπλασιασμός των πωλήσεων του Old Spice μετά την καμπάνια στο YouTube
Ο τύπος αυτός είναι πια γνωστός σε όλους από το YouTube και το Twitter. Αυτό φαίνεται τελικά να «δούλεψε» και για το προΪόν, αφού το Old Spice body wash ανέβασε τις πωλήσεις του κατά 107% το τελευταίο μήνα, χάρη και στα social media.
Τα στοιχεία αυτά προέρχονται από τις μετρήσεις της Nielsen. Η συγκεκριμένη καμπάνια λανσαρίστηκε αρχικά σαν απλή τηλεοπτική καμπάνια και στη συνέχεια έγινε viral video στο YouTube. Η συνέχεια με το Mustafa να απαντά με αστεία βιντεάκια, στους fans του Twitter έφερε τη μεγάλη επιτυχία. Σύμφωνα με το Adeweek το σύνολο των web views του Old Spice video έφθασε αισίως τα 110 εκατ. ξεπερνώντας έτσι τα παραδοσιακά τηλεοπτικά επίπεδα καθαρής κάλυψης.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η τέχνη του σύγχρονου marketing
Το digital αλλάζει το direct Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...
-
Ανακοινώθηκε η διάθεση της νέας δοκιμαστικής [beta] έκδοσης του Skype, το...
-
MyShoe.gr www.myshoe.gr Παπούτσια και μόνο παπούτσια. Εκτός των άλλων θα βρείτε πολύχρωμες γαλότσες, μπότες και μπαλαρίνες. Κατηγορίες προϊό...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου