Image by Getty Images via @daylife
Και βέβαια είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που χρησιμοποιεί ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης έναντι ενός event show για να αποκαλύψει ΖΩΝΤΑΝΑ το νέο της μοντέλο SUV.
Η αποκάλυψη του Explorer έγινε στις 26 Ιουλίου, ενώ τις προηγούμενες ημέρες η Ford χρησιμοποίησε τη σελίδα του Ford Explorer στο Facebook για να κερδίσει δημοσιότητα, με αποτέλεσμα να έχει φθάσει στους 46.000 φίλους.
Η όλη ενέργεια πλαισιώνεται από σειρά videos για το νέο μοντέλο καθώς επίσης και συζητήσεις με τα στελέχη της Ford. Τέλος, ένα Explorer θα δοθεί σε έναν από τους fans του Facebook που θα επιλεγεί τυχαία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου