Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

Αποχώρηση εταιρείας από μεγάλο διαφημιστικό group

 Φαίνεται ότι ο γάμος μεταξύ της Arrow και του BBDO group οδεύει στην ολοκλήρωση του και καθώς ακούγονται και για άλλες διαφημιστικές που θέλουν να αποχωρήσουν από τα group που συνεργάζονται φαίνονται τα σιγά σιγά τα σημάδια μίας άλλης εποχής  όπου μικρά και μεγάλα συμφέροντα θα βρίσκονται αντιμέτωπα όλο και συχνότερα κάτω από την πίεση της μείωσης των budget.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...