Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Focus On line

 Ενδιαφέρουσα προσπάθεια έχει ξεκινήσει η focus με την δημιουργία ενός online panel που θα μπορεί να ερευνά θέματα που έχουν ένα γενικότερο ενδιαφέρων από τάσεις έως στάσεις απέναντι σε ΜΜΕ ,καταναλωτικά προϊόντα ,καθημερινές συνήθειες κ.α
Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να δει περισσότερα στο link που επισυνάπτεται.

Πλεονεκτήματα : Ταχύτητα ,κόστος , Δυνατότητα συνεχόμενης ροής έρευνας.
Προς Διερεύνηση : Ακρίβεια δηλωμένων στοιχείων του ερωτώμενου , responce rate , δημογραφικοί περιορισμοί πχ παιδιά ή άτομα ηλικίας 60+
"Κατέβασα" μια έρευνα για την αγοραστική δύναμη των Ελληνίδων και μπορώ να πω ότι ήταν ενδιαφέρουσα.



Y.Γ Το facebook fan page της Focus - on line έχει ήδη 444 μέλη
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...