Ενδιαφέρουσα προσπάθεια έχει ξεκινήσει η focus με την δημιουργία ενός online panel που θα μπορεί να ερευνά θέματα που έχουν ένα γενικότερο ενδιαφέρων από τάσεις έως στάσεις απέναντι σε ΜΜΕ ,καταναλωτικά προϊόντα ,καθημερινές συνήθειες κ.α
Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να δει περισσότερα στο link που επισυνάπτεται.
Πλεονεκτήματα : Ταχύτητα ,κόστος , Δυνατότητα συνεχόμενης ροής έρευνας.
Προς Διερεύνηση : Ακρίβεια δηλωμένων στοιχείων του ερωτώμενου , responce rate , δημογραφικοί περιορισμοί πχ παιδιά ή άτομα ηλικίας 60+
"Κατέβασα" μια έρευνα για την αγοραστική δύναμη των Ελληνίδων και μπορώ να πω ότι ήταν ενδιαφέρουσα.
Y.Γ Το facebook fan page της Focus - on line έχει ήδη 444 μέλη
Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η τέχνη του σύγχρονου marketing
Το digital αλλάζει το direct Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...
-
Ανακοινώθηκε η διάθεση της νέας δοκιμαστικής [beta] έκδοσης του Skype, το...
-
MyShoe.gr www.myshoe.gr Παπούτσια και μόνο παπούτσια. Εκτός των άλλων θα βρείτε πολύχρωμες γαλότσες, μπότες και μπαλαρίνες. Κατηγορίες προϊό...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου