Είχα πει ότι θα τοποθετηθώ πάνω στο μελλοντικό busness model για το πώς τα media agencies μπορούν να παράγουν ξανά υπεραξία και άρα κέρδος .Αν μπορούσα να συνοψίσω σε μία φράση την άποψη μου τότε θα έλεγα ότι τα media agencies πρέπει να βρουν τρόπο να πληρώνονται για τα λεφτά που "παράγουν" και όχι για τα λεφτά που "σώζουν".Με άλλα λόγια πρέπει να στρέψουν την προσοχή τους στο επιχειρηματικό αποτέλεσμα που παράγουν και όχι στις χαμηλότερες τιμές και τις εκπτώσεις . Η χαμηλή τιμή είναι comodity και δεν έχει καμία πιθανότητα να παράγει κάτι περισσότερο ποτέ ξανά.
Το μεγάλο κλειδί είναι η τεχνολογία ,είναι η καρδιά στις εξελίξεις που συμβαίνουν τόσο στον κόσμο του καταναλωτή όσο και στον κόσμο των επιχειρήσεων.Για αυτό η τεχνολογία πρέπει να λάβει κεντρική θέση στο media agency του σήμερα .Και αυτό δεν συμβαίνει πουθενά στον κόσμο .Αντίθετα βλέπομαι εταιρείες τεχνολογίας π.χ Microsoft, Google κλπ να μετατρέπονται σε media agencies.
Οι εξελίξεις δεν θα περιμένουν και τα μεγάλα διαφημιστικά group πρέπει να δράσουν άμεσα.
Τελειώνοντας και επειδή το θέμα είναι μεγάλο συνοπτικά για μένα τρεις είναι οι πυλώνες που θα πρέπει τα media agencies να στηρίξουν την ύπαρξη τους στο μέλλον.
- Το βασικό έσοδο θα πρέπει να στηρίζεται στον χρόνο και στην τεχνογνωσία/τεχνολογία που προσφέρουν στον πελάτη .
- Το επιπλέον bonus/ αμοιβή θα πρέπει να συνδέεται κατευθείαν με τα επιχειρηματικά αποτελέσματα που φέρνουν.
- Θα πρέπει οπωσδήποτε να διαθέτουν βαθιά γνώση για τον καταναλωτή,data analytics και τεχνολογικές πλατφόρμες που δουλεύουν και παράγουν αποτελέσματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου