Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

Μετάβαση στην ψηφιακή


Πιο είναι το επιχειρηματικό μοντέλο της DIGEA?. Σύμφωνα με αυτά που ξέρω η ευρωπαϊκή οδηγία για την μετάβαση στην ψηφιακή πραγματικότητα διακρίνει σαφώς την ιδιότητα του παραγωγού περιεχομένου με την ιδιότητα του ιδιοκτήτη του δικτύου αναμετάδοσης .Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να κατέχει και τις δυο ιδιότητες με μοναδική εξαίρεση τα κρατικά κανάλια .Στην ελληνική πραγματικότητα η DIGEA κατέχει και τις δύο ιδιότητες τι θα γίνει άραγε ? Θα έχουμε για άλλη μια φορά την παγκόσμια πρωτοπορία?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...