Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Mobartia: Νέα ελληνική εφαρμογή για iPhone / iPad για την «Κωτσόβολος / Dixons South east Europe»


Η Mobartia, που αποτελεί πρωτοπόρο εταιρεία στην ανάπτυξη mobile εφαρμογών και λύσεων mobile marketing, ολοκλήρωσε για λογαριασμό της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ μια νέα iPhone / iPad / iPod Touch εφαρμογή, η οποία είναι διαθέσιμη δωρεάν από το AppStore της Apple. 
Πρόκειται για την πρώτη εφαρμογή αλυσίδας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών στην Ελλάδα, η οποία δίνει εξαιρετικές δυνατότητες στους χρήστες της καθώς τώρα, οι κάτοχοι των συσκευών της Apple, μπορούν εύκολα, ανά πάσα στιγμή, παντού και χωρίς τον υπολογιστή τους να αναζητήσουν και να βρουν τα χιλιάδες προϊόντα των καταστημάτων Κωτσόβολος. Μέσα από την εφαρμογή ο χρήστης, ενημερώνεται για τα χαρακτηριστικά και τις τιμές χιλιάδων προϊόντων από όλες τις κατηγορίες συσκευών της «Κωτσόβολος» καθώς και τα αξεσουάρ με τα οποία μπορούν συνοδευτούν - μέσα από ένα ιδιαίτερα απλό και εύχρηστο user interface το οποίο καθιστά την αναζήτηση του προϊόντος που ενδιαφέρει τον χρήστη μια πανεύκολη και ταχύτατη διαδικασία.

Επιπλέον η εφαρμογή προσφέρει στοιχεία διαθεσιμότητας των προϊόντων στα καταστήματα, ώστε στη συνέχεια οι καταναλωτές να μπορούν να
τηλεφωνήσουν ή να περάσουν από το κοντινότερο κατάστημα και να «δεσμεύσουν» το προϊόν που τους ενδιαφέρει. Με την λειτουργία «store locator», οι χρήστες της εφαρμογής μπορούν επίσης να εντοπίσουν τα κοντινά σ αυτούς τους καταστήματα της αλυσίδας, τα οποία εμφανίζονται στους σχετικούς χάρτες για την πλέον εύκολη επίσκεψη σ αυτά. Ιδιαίτερα σημαντικές είναι και οι δυνατότητες άμεσης επικοινωνίας της εταιρείας «Κωτσόβολος» με τους πελάτες της και χρήστες της εφαρμογής μέσα από την υλοποίηση push notification τεχνολογιών.

Το application, είναι ήδη διαθέσιμο στο App Store και θα το βρείτε είτε με μια απλή αναζήτηση με το keyword "kotsovolos", ή μέσα από το Apple iTunes στην ηλεκτρονική διεύθυνσηhttp://itunes.apple.com/app/kotsovolos/id423958497. Είναι χαρακτηριστικό ότι στις δύο πρώτες μέρες διάθεσης του κατέκτησε την πρώτη θέση στο AppStore στην κατηγορία των free applications. Το application έχουν ήδη κατεβάσει περισσότεροι από 10,000 χρήστες ενώ η μέση βαθμολογία του είναι 5 αστέρια.

Από πλευράς Mobartia ο κ. Δημήτρης Στεργιόπουλος δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που η εταιρεία Κωτσόβολος / Dixons South East Europe εμπιστεύθηκε την Mobartia για τη σημαντική αυτή εφαρμογή, η οποία είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο mobile marketing. Θεωρούμε ότι με την εμπειρία μας στον χώρο του Mobile, το αποτέλεσμα μας δικαιώνει καθώς παρουσιάσαμε μια απίστευτα γρήγορη εφαρμογή για τον τεράστιο όγκο πληροφοριών στις οποίες ανατρέχει, και την οποία οι ίδιοι οι καταναλωτές εκθειάζουν στο AppStore».

Με αφορμή την παρουσίαση του νέου application της Κωτσόβολος, ο κ. Φιλήμων Ρούκας, e-Commerce, Commercial Manager της Dixons South East Europe, δήλωσε: «Στόχος μας είναι να παρέχουμε μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους πελάτες μας ανεξαρτήτως πλατφόρμας ή μέσου. Σε αυτήν την προσπάθεια κάναμε το πρώτο βήμα στο Mobile Marketing, μέσα από τη δημοφιλέστερη πλατφόρμα για Smartphones. Πρόκειται για ένα application απλό και εύκολο στη χρήση που θα μεταφέρει παντού τη μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης της Κωτσόβολος. Φέρνουμε στους κατόχους αυτών των έξυπνων συσκευών μια επιπλέον καινοτομία, που έρχεται να πλαισιώσει παραδοσιακά χαρακτηριστικά της αλυσίδας όπως οι πολύ χαμηλές τιμές, η άψογη εξυπηρέτηση και οι μοναδικές υπηρεσίες».


Η Mobartia
Η Mobartia (http://www.mobartia.com) είναι μια δυναμική εταιρεία που δημιουργήθηκε το 2010 από ανθρώπους με μακρόχρονη διεθνή εμπειρία στην πληροφορική, το business consulting, το internet και τις mobile τεχνολογίες. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στο σχεδιασμό και ανάπτυξη καινοτόμων πρωτοποριακών λύσεων για το χώρο των mobile εφαρμογών (Apple iOS, Android, Windows 7 Mobile, Samsung Bada) και του online marketing με σκοπό την ικανοποίηση ακόμα και των πιο σύνθετων και εξειδικευμένων απαιτήσεων, σε ένα πολύ δυναμικό και συνεχώς εξελισσόμενο χώρο. Η εταιρεία έχει ήδη παρουσιάσει τις πολύ επιτυχημένες εφαρμογές Terpnon και Vinophone οι οποίες αριθμούν περισσότερους από 40 χιλιάδες χρήστες, ενώ σύντομα για λογαριασμό μεγάλων πελατών αναμένεται και η παρουσίαση νέων εφαρμογών.

Η Mobartia, που αποτελεί πρωτοπόρο εταιρεία στην ανάπτυξη mobile εφαρμογών και λύσεων mobile marketing, ολοκλήρωσε για λογαριασμό της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ μια νέα iPhone / iPad / iPod Touch εφαρμογή, η οποία είναι διαθέσιμη δωρεάν από το AppStore της Apple. 
Πρόκειται για την πρώτη εφαρμογή αλυσίδας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών στην Ελλάδα, η οποία δίνει εξαιρετικές δυνατότητες στους χρήστες της καθώς τώρα, οι κάτοχοι των συσκευών της Apple, μπορούν εύκολα, ανά πάσα στιγμή, παντού και χωρίς τον υπολογιστή τους να αναζητήσουν και να βρουν τα χιλιάδες προϊόντα των καταστημάτων Κωτσόβολος. Μέσα από την εφαρμογή ο χρήστης, ενημερώνεται για τα χαρακτηριστικά και τις τιμές χιλιάδων προϊόντων από όλες τις κατηγορίες συσκευών της «Κωτσόβολος» καθώς και τα αξεσουάρ με τα οποία μπορούν συνοδευτούν - μέσα από ένα ιδιαίτερα απλό και εύχρηστο user interface το οποίο καθιστά την αναζήτηση του προϊόντος που ενδιαφέρει τον χρήστη μια πανεύκολη και ταχύτατη διαδικασία.

Επιπλέον η εφαρμογή προσφέρει στοιχεία διαθεσιμότητας των προϊόντων στα καταστήματα, ώστε στη συνέχεια οι καταναλωτές να μπορούν να τηλεφωνήσουν ή να περάσουν από το κοντινότερο κατάστημα και να «δεσμεύσουν» το προϊόν που τους ενδιαφέρει. Με την λειτουργία «store locator», οι χρήστες της εφαρμογής μπορούν επίσης να εντοπίσουν τα κοντινά σ αυτούς τους καταστήματα της αλυσίδας, τα οποία εμφανίζονται στους σχετικούς χάρτες για την πλέον εύκολη επίσκεψη σ αυτά. Ιδιαίτερα σημαντικές είναι και οι δυνατότητες άμεσης επικοινωνίας της εταιρείας «Κωτσόβολος» με τους πελάτες της και χρήστες της εφαρμογής μέσα από την υλοποίηση push notification τεχνολογιών.

Το application, είναι ήδη διαθέσιμο στο App Store και θα το βρείτε είτε με μια απλή αναζήτηση με το keyword "kotsovolos", ή μέσα από το Apple iTunes στην ηλεκτρονική διεύθυνσηhttp://itunes.apple.com/app/kotsovolos/id423958497. Είναι χαρακτηριστικό ότι στις δύο πρώτες μέρες διάθεσης του κατέκτησε την πρώτη θέση στο AppStore στην κατηγορία των free applications. Το application έχουν ήδη κατεβάσει περισσότεροι από 10,000 χρήστες ενώ η μέση βαθμολογία του είναι 5 αστέρια.

Από πλευράς Mobartia ο κ. Δημήτρης Στεργιόπουλος δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που η εταιρεία Κωτσόβολος / Dixons South East Europe εμπιστεύθηκε την Mobartia για τη σημαντική αυτή εφαρμογή, η οποία είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο mobile marketing. Θεωρούμε ότι με την εμπειρία μας στον χώρο του Mobile, το αποτέλεσμα μας δικαιώνει καθώς παρουσιάσαμε μια απίστευτα γρήγορη εφαρμογή για τον τεράστιο όγκο πληροφοριών στις οποίες ανατρέχει, και την οποία οι ίδιοι οι καταναλωτές εκθειάζουν στο AppStore».

Με αφορμή την παρουσίαση του νέου application της Κωτσόβολος, ο κ. Φιλήμων Ρούκας, e-Commerce, Commercial Manager της Dixons South East Europe, δήλωσε: «Στόχος μας είναι να παρέχουμε μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους πελάτες μας ανεξαρτήτως πλατφόρμας ή μέσου. Σε αυτήν την προσπάθεια κάναμε το πρώτο βήμα στο Mobile Marketing, μέσα από τη δημοφιλέστερη πλατφόρμα για Smartphones. Πρόκειται για ένα application απλό και εύκολο στη χρήση που θα μεταφέρει παντού τη μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης της Κωτσόβολος. Φέρνουμε στους κατόχους αυτών των έξυπνων συσκευών μια επιπλέον καινοτομία, που έρχεται να πλαισιώσει παραδοσιακά χαρακτηριστικά της αλυσίδας όπως οι πολύ χαμηλές τιμές, η άψογη εξυπηρέτηση και οι μοναδικές υπηρεσίες».


Η Mobartia
Η Mobartia (http://www.mobartia.com) είναι μια δυναμική εταιρεία που δημιουργήθηκε το 2010 από ανθρώπους με μακρόχρονη διεθνή εμπειρία στην πληροφορική, το business consulting, το internet και τις mobile τεχνολογίες. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στο σχεδιασμό και ανάπτυξη καινοτόμων πρωτοποριακών λύσεων για το χώρο των mobile εφαρμογών (Apple iOS, Android, Windows 7 Mobile, Samsung Bada) και του online marketing με σκοπό την ικανοποίηση ακόμα και των πιο σύνθετων και εξειδικευμένων απαιτήσεων, σε ένα πολύ δυναμικό και συνεχώς εξελισσόμενο χώρο. Η εταιρεία έχει ήδη παρουσιάσει τις πολύ επιτυχημένες εφαρμογές Terpnon και Vinophone οι οποίες αριθμούν περισσότερους από 40 χιλιάδες χρήστες, ενώ σύντομα για λογαριασμό μεγάλων
πελατών αναμένεται και η παρουσίαση νέων εφαρμογών www.xrimanews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...