Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Χρήσιμες στρατηγικές για τις μικρές και τις μεσαίες επιχειρήσεις


Οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη σύγχρονη τεχνολογία, ώστε να μειώσουν τα έξοδά τους, να βρίσκονται ένα βήμα
μπροστά από τον ανταγωνισμό και να διατηρήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του σε προσιτές τιμές.
Ακολουθούν 10 από τις καλύτερες στρατηγικές που χρησιμοποιούν
την τεχνολογία και μπορούν να βοηθήσουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
1.    Υπηρεσία Cloud
Η τεχνολογία Cloud δίνει τη δυνατότητα στις μικρές επιχειρήσεις να αγοράζουν υπηρεσίες, αντί να κάνουν μεγάλες κεφαλαιουχικές επενδύσεις.
Αυτές οι υπηρεσίες τους δίνουν πρόσβαση σε επαγγελματικές λύσεις που υπό άλλες συνθήκες είναι διαθέσιμες μόνο σε μεγάλες επιχειρήσεις.
Πλέον, οι περισσότερες επιχειρηματικές εφαρμογές μπορούν να λειτουργήσουν μέσα από τις υπηρεσίες Cloud.
2.    Ενοποιημένες Επικοινωνίες (Unified Communications)
Οι ενοποιημένες επικοινωνίες προσφέρουν πολλές δυνατότητες επικοινωνίας στους υπαλλήλους μιας εταιρίας. Σημαντικό προτέρημα είναι
ότι επιτρέπουν την αποστολή μηνυμάτων σε ένα μέσο επικοινωνίας και τη λήψη της ίδιας επικοινωνίας σε ένα άλλο μέσο, προσφέροντας στις
επιχειρήσεις  τη δυνατότητα να εργάζονται οι υπάλληλοι εξ αποστάσεως.
3.    Λογισμικά Ανοιχτού κώδικα (Open Source)
Τα λογισμικά ανοιχτού κώδικα παρέχονται δωρεάν με μια άδεια ανοιχτού κώδικα, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να έχουν πρόσβαση
στον πηγαίο κώδικα των προγραμμάτων. Μέσα από τη διαδικασία αυτή οι επιχειρήσεις μπορούν να αναπτύξουν τα δικά τους προγράμματα, έχοντας
πρόσβαση σε μια κοινότητα γνώσης. Σύμφωνα με μια έρευνα της Accenture, η ανάπτυξη λογισμικού προβλέπεται να αυξηθεί μέσα στους επόμενους 12
μήνες.
4.    VoIP (Voice over IP)
Η υπηρεσία VoIP προσφέρει φωνητική επικοινωνία μέσω του Διαδικτύου, αντικαθιστώντας τη σταθερή γραμμή. Μια μικρή επιχείρηση που
χρησιμοποιεί VoIP εξοικονομεί ένα σεβαστό χρηματικό ποσό.
Σε επόμενη δημοσίευση θα παραθέσουμε άλλες 5 χρήσιμες στρατηγικές για τις μικρές επιχειρήσεις και συγκεκριμένα τις παρακάτω:
5.    CRM (Customer Relationship Management)
6.    Επιχειρηματική Ευφυΐα
7.    Τηλεεικονοδιάσκεψη (Video Conferencing)
8.    Εικονικά Μηχανήματα
9.    Εκτύπωση και Αποθήκευση
10.   ERP (Enterprise Resource Planning)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...