Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

To Time Out του Λονδίνου έγινε free press και το The Big Issue απαντά

 Tο λονδρέζικο Time Out αποφάσισε να προχωρήσει ως free press και η αρχή έγινε σήμερα με το νέο τεύχος του περιοδικού να διανέμεται δωρεάν σε πολλά σημεία της Βρετανικής πρωτεύουσας. Οι υπεύθυνοι ελπίζουν ότι με αυτόν τον τρόπο θα αλλάξει η πορεία του περιοδικού, οι κυκλοφορίες του οποίου παρουσίαζαν πτωτική τάση τον τελευταίο καιρό.
Το περιοδικό που θα φιλοξενεί στις σελίδες του μικρότερο οδηγό πόλης σε σχέση με πριν, θα κυκλοφορεί σε 300.000 αντίτυπα και θα διανέμεται κάθε εβδομάδα έξω από τους σταθμούς του μετρό, ενώ θα είναι διαθέσιμο σε γκαλερί, μουσεία, καφέ και καταστήματα.
Ο διευθυντής του περιοδικού, Τιμ Άρθερ, αναφέρει ότι μέχρι στιγμής η ανταπόκριση των διαφημιστών είναι ιδιαίτερα θετική. «Έχουμε ξεπουλήσει όλο το διαφημιστικό χώρο για τα πρώτα δύο τεύχη» είπε στο 
SkyNews.
Η είσοδος του Time Out στα δωρεάν περιοδικά του Λονδίνου, όπου περιλαμβάνονται ήδη δυνατοί τίτλοι όπως οι Metro, the London Evening Standard, ShortList και Stylist αυξάνει τον ανταγωνισμό για μια άλλη ιστορική πια έκδοση της πόλης: το The Big Issue, γνωστό για το επιχειρηματικό του μοντέλο να προσφέρει δουλειά σε άστεγους οι οποίοι πουλώντας το περιοδικό κερδίζουν ένα μικρό εισόδημα.
Έτσι στο τεύχος αυτής της εβδομάδας το The Big Issue προσπαθεί με ένα πολύ δημιουργικό εξώφυλλο να τραβήξει την προσοχή του κόσμου ενώ παράλληλα προβάλλει και την ιδιαιτερότητα του. Πρόκειται για ένα εξώφυλλο μέσα στο εξώφυλλο αφού εικονίζεται ένας άστεγος να κρατάει στα χέρια του το περιοδικό. «Αυτό είναι το The Big Issue» γράφει στον τίτλο. «Αγόρασε ΑΥΤΟ το περιοδικό», «Θα έχεις ένα σπαρταριστό διάβασμα ΚΑΙ θα βοηθήσεις κάποιον», «Αξίζει να πληρώσεις γι’ αυτό» διαβάζουμε σε άλλα σημεία.http://www.enimerosi24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...