Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Στέλνουν το αγγελιόσημο στη «μαύρη τρύπα» της οικονομίας



Ανοίγει με δραματικό τρόπο το θέμα του αγγελιοσήμου επιβεβαιώνοντας τους χειρότερους φόβους στον κλάδο των ΜΜΕ. Σύμφωνα με εξακριβωμένες πληροφορίες τα στελέχη της Τρόϊκας διαμήνυσαν στα αρμόδια κυβερνητικά στελέχη πως το αγγελιόσημο περιλαμβάνεται στους «φόρους υπέρ τρίτων» και δεν αποδέχονται τον χαρακτήρα του ως «οιονεί εργοδοτική εισφορά», όπως προβλέπουν οι ελληνικοί νόμοι. Με αυτό το πλαίσιο απαιτούν να ενταχθεί όπως και οι άλλοι «φόροι υπέρ τρίτων» στον κρατικό προϋπολογισμό. Το άκρως ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι παράλληλα ζητάνε τη μείωση του, γεγονός που καταδεικνύει πως έλαβαν ενημέρωση από τους κυρίαρχους ιδιοκτήτες των ελληνικών media οι οποίοι επίσης ζητούσαν τη μείωση του αγγελιοσήμου από 20% σε 10% και όχι την κατάργηση του, όπως απαιτούσε η διαφημιστική αγορά.
Το πιθανό πέρασμα του μειωμένου αγγελιοσήμου στον κρατικό προϋπολογισμό, πρακτικά σημαίνει...


την ένταξη του ασφαλιστικού συστήματος των ΜΜΕ απευθείας στο κράτος. Το θέμα επαναρρύθμισης του αγγελιοσήμου βρίσκεται στα χέρια της κυβέρνησης και μέχρι την επιστροφή της τρόϊκας τον Σεπτέμβριο, προβλέπεται να κυριαρχήσει στις επαφές με τους φορείς  ιδιοκτητών και τις ενώσεις των ΜΜΕ.

Πηγή : http://www.paron.gr/typologies/?p=21744#more-21744

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...