Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Δέκα φίλοι αξίζουν όσο ένα χάμπουργκερ!

Η εταιρεία Burger King 
στο πλαίσιο διαφημιστικής 

της εκστρατείας, χάριζε 
σε κάθε...χρήστη του 
facebook ένα 

χάρμπουργκερ αν 

δεχόταν να...

διαγράψει 10 άτομα απ' τη λίστα των φίλων του.
Μέσα σε λίγα λεπτά διαγράφτηκαν πάνω από 250.000 ηλεκτρονικές φιλίες! Ένας απ' αυτούς που αποφάσισε να

διαγράψει φίλους για να απολαύσει δωρεάν το χάρμπουγκερ, τους έστειλε πριν τη διαγραφή το εξής μήνυμα:

"Για να είμαι ειλικρινής, αμφισβητούμενε φίλε του facebook, σε διατηρούσα ως τώρα επειδή νόμιζα πως θα αισθανόσουν άσχημα αν ανακάλυπτες ότι σε διέγραψα. Αυτό μέχρι τώρα, γιατί δεν μου είχε ακόμα προσφέρει κάποιος ένα μπιφτέκι ως αντάλλαγμα των συναισθημάτων σου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...