Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Ποιοι… ψήνουν διακαναλική συμφωνία στις εκλογές

Μπορεί ο ανταγωνισμός να είναι σκληρός και μετά την ανακοίνωση των εθνικών εκλογών στις 6 Μαΐου τα επιτελεία των ενημερωτικών τομέων στα τηλεοπτικά κανάλια να εργάζονται πυρετωδώς αλλά, όπως φαίνεται, θα αναγκαστούν να βάλουν νερό στο κρασί τους και να προχωρήσουν σε διακαναλική συμφωνία. 
Η συμφωνία αυτή έχει να κάνει με τα exit polls που συνηθίζουν να βγάζουν τα κανάλια μόλις κλείσουν οι κάλπες. Κανένας τηλεοπτικός σταθμός δεν φαίνεται διατεθειμένος –αλλά και δεν δύναται- να δώσει χρήματα για να πραγματοποιηθούν αποκλειστικά για λογαριασμό του, exit polls. Από την άλλη όμως, τα

έχουν ανάγκη για να… γεμίσουν τον τηλεοπτικό χρόνο και να υπάρξει κάποιο αντικείμενο στη συζήτηση που θα γίνεται στα στούντιο μεταξύ των καλεσμένων, αφού με τόσο πολλά κόμματα θα καθυστερήσει πολύ, από τα επίσημα αποτελέσματα μέσω του υπουργείου, να ξεκαθαρίσει το τοπίο.
Έτσι, τις επόμενες μέρες, πρόκειται να πραγματοποιηθεί συνάντηση μεταξύ υψηλών στελεχών των σταθμών για να δουν ποιοι δέχονται να συνεργαστούν και να παραγγείλουν στις αρμόδιες εταιρείες δημοσκόπησης, exit polls. Στο τραπέζι αναμένεται να καθίσουν MEGA, ΑΝΤ1, ALPHA, ΣΚΑΪ και ΕΡΤ ώστε να μειωθεί το κόστος για το κάθε τηλεοπτικό σταθμό. Βέβαια, όλα θα εξαρτηθούν και κατά πόσο οι εταιρείες δημοσκοπήσεων θα δεχτούν να… κατεβάσουν τις τιμές καθώς το κόστος, ακόμα και αν υπάρξει διακαναλική συμφωνία, παραμένει απαγορευτικό για τα ταμεία των τηλεοπτικών σταθμών. 
Ένα ακόμα θέμα που πρόκειται να τεθεί στη συνάντηση είναι το κατά πόσο τα αποτέλεσμα τα exit polls θα δώσουν καθαρή εικόνα των αποτελεσμάτων, καθώς με το ρευστό πολιτικό σκηνικό, κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για ασφαλείς προβλέψεις.

Όλα πάντως θα αποφασιστούν τις επόμενες μέρες και θα γνωρίζουμε αν κάποιοι τηλεοπτικοί σταθμοί θα… ψηθούν να συνεργαστούν για να έχουν exit polls. 

Γρηγόρης Μελάς



Πηγή:NewsIt.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...