Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Αυτορρύθμιση στην διαφήμιση αλκοολούχων!

Οι κορυφαίες εταιρείες παραγωγής και εμπορίας αλκοολούχων συμφώνησαν στην δημιουργία κοινών αρχών και δεδομένων όσον αφορά το marketing και τις διαδικασίες ελέγχου, εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Οι κορυφαίες εταιρείες  παραγωγής  από τους κλάδους του ζύθου, οίνου και των οινοπνευματωδών εγκαινίασαν πρόσφατα μια ολοκληρωμένη πρωτοβουλία για την ενίσχυση των ανεξαρτήτων διαφημιστικών προτύπων αυτορρύθμισης για την εμπορία οινοπνευματωδών ποτών με τη θέσπιση ενός συνόλου κοινών, αυστηρών προτύπων για τις διαφημιστικές καμπάνιες τους, σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Σύμφωνα λοιπόν με τα νέα δεδομένα οι εταιρείες AB InBev, Bacardi, Brown-Forman, Carlsberg, Diageo, Heineken, Pernod Ricard και SAB Miller, από τις οποίες προκύπτει  και το μεγαλύτερο μέρος της διαφημιστικής επένδυσης για οινοπνευματώδη στην Ε.Ε, πρόκειται να συνεργαστούν στενά με τα μέλη της World Federation of Advertisers (WFA)  , τα αρμόδια όργανα της Ε.Ε αλλά και τις τοπικές αρχές προκειμένου να σχεδιαστούν και να υλοποιηθούν από κοινού τα πλαίσια μέσα στα οποία θα προβάλλονται πλέον τα οινοπνευματώδη. Τα σημαντικότερα από τα σημεία έχουν να κάνουν με την υπεύθυνη κατανάλωση από ενηλίκους, στοιχείο το οποίο προβλέπεται πως θα παρακολουθείται και θα ελέγχεται διεξοδικά και ανά τακτά χρονικά διαστήματα από μία ανεξάρτητη κοινή αρχή.

Για πρώτη φορά λοιπόν με βάση την νέα συμφωνία για τις δραστηριότητες προώθησης αλκοολούχων, οι μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου αποφάσισαν να εξασφαλίσουν και να πράξουν τα ακόλουθα:


- Αποφυγή προβολής οινοπνευματωδών σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης σε ανηλίκους. Φυσικά η συγκεκριμένη προϋπόθεση για να υλοποιηθεί, απαιτεί κοινές πρακτικές ηλικιακού ελέγχου χρηστών, από τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.

- Ορισμός χρονικών περιορισμών προβολής διαφημίσεων που αφορούν οινοπνευματώδη σε όλα τα μέσα. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως οι εταιρείες παραγωγής πρόκειται να προβάλλουν διαφημιστικά μηνύματα μόνο σε ώρες που το ακροατήριο είναι τουλάχιστον κατά 70% ενήλικο. Και σε αυτή την περίπτωση η συνεργασία των μέσων κρίνεται αναγκαία.

- Εξασφάλιση της συνθήκης πως τα διαφημιστικά  μηνύματα οποιασδήποτε μορφής και για οποιοδήποτε μέσο δεν απευθύνoνται σε ανηλίκους.

Η εφαρμογή της συγκεκριμένης συμφωνίας αναμένεται να λάβει σάρκα και οστά μέχρι τον Ιούνιο του 2013.

(http://www.advertising.gr/)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...