Η BaaS, πιστή στο μηνιαίο “ερευνητικό” ραντεβού με τους αναγνώστες του blog της, διάλεξε ένα θέμα που απασχολεί έντονα το ελληνικό – και όχι μόνο – Internet: το θέμα της ανεργίας όπως εκφράζεται από τους χρήστες των Κοινωνικών Μέσεων. Στόχος μας, να σας δείξουμε πόσο και πού συζητιέται το θέμα και, παράλληλα, να συγκρίνουμε τα τωρινά δεδομένα (Δεκέμβριος 2011- Ιανουάριος 2012) με εκείνα της αντίστοιχης περσινής περιόδου (Δεκέμβριος 2010 – Ιανουάριος 2011).
“Απολύθηκα – απολύθηκε – απολύθηκαν“: Αυτό είναι το ρήμα – κλειδί της έρευνάς μας, σε όλες του τις κλίσεις, καθώς και άλλες παρόμοιες εκφράσεις που χρησιμοποιούμε (π.χ. με απέλυσαν, έχασα τη δουλειά μου κ.ά.). Λόγω του τεράστιου όγκου άρθρων και συζητήσεων για αυτό το θέμα στο διαδίκτυο, δεν
συμπεριλάβαμε στην έρευνα λέξεις όπως ‘ανεργία’ και ‘απολύσεις’, γιατί μας ενδιέφεραν κυρίως οι αναφορές σε πραγματικά γεγονότα και όχι οι θεωρητικές συζητήσεις ή προβλέψεις. Θέλαμε να εξασφαλίσουμε ότι τα περισσότερα αποτελέσματα θα αποτελούσαν προσωπικές μαρτυρίες ή αναφορές σε φίλους/γνωστούς (φυσικά, η αναζήτηση έγινε, όπως πάντα, σε δημόσιες σελίδες και όχι σε προσωπικά προφίλ). Σαφώς και κάποια αποτελέσματα προέρχονται από ειδησεογραφικά sites (π.χ. ‘απολύθηκαν Χ άτομα από την Ψ εταιρία), αλλά και αυτά τα άρθρα αντιπροσωπεύουν κυρίως γεγονότα και όχι θεωρητικές συζητήσεις.
Η έρευνα έγινε με το καλύτερο εργαλείο Social Media Monitoring παγκοσμίως, το Alterian SM2, το οποίο με τη συμβολή της BaaS, έχει πλέον τη δυνατότητα να αναλύει και την ελληνική γλώσσα ανιχνεύοντας το συναίσθημα που εκφράζεται στις online συζητήσεις.
Ας δούμε λοιπόν, τα αποτελέσματα:πατήστε εδώ για την συνέχεια
“Απολύθηκα – απολύθηκε – απολύθηκαν“: Αυτό είναι το ρήμα – κλειδί της έρευνάς μας, σε όλες του τις κλίσεις, καθώς και άλλες παρόμοιες εκφράσεις που χρησιμοποιούμε (π.χ. με απέλυσαν, έχασα τη δουλειά μου κ.ά.). Λόγω του τεράστιου όγκου άρθρων και συζητήσεων για αυτό το θέμα στο διαδίκτυο, δεν
συμπεριλάβαμε στην έρευνα λέξεις όπως ‘ανεργία’ και ‘απολύσεις’, γιατί μας ενδιέφεραν κυρίως οι αναφορές σε πραγματικά γεγονότα και όχι οι θεωρητικές συζητήσεις ή προβλέψεις. Θέλαμε να εξασφαλίσουμε ότι τα περισσότερα αποτελέσματα θα αποτελούσαν προσωπικές μαρτυρίες ή αναφορές σε φίλους/γνωστούς (φυσικά, η αναζήτηση έγινε, όπως πάντα, σε δημόσιες σελίδες και όχι σε προσωπικά προφίλ). Σαφώς και κάποια αποτελέσματα προέρχονται από ειδησεογραφικά sites (π.χ. ‘απολύθηκαν Χ άτομα από την Ψ εταιρία), αλλά και αυτά τα άρθρα αντιπροσωπεύουν κυρίως γεγονότα και όχι θεωρητικές συζητήσεις.
Η έρευνα έγινε με το καλύτερο εργαλείο Social Media Monitoring παγκοσμίως, το Alterian SM2, το οποίο με τη συμβολή της BaaS, έχει πλέον τη δυνατότητα να αναλύει και την ελληνική γλώσσα ανιχνεύοντας το συναίσθημα που εκφράζεται στις online συζητήσεις.
Ας δούμε λοιπόν, τα αποτελέσματα:πατήστε εδώ για την συνέχεια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου