Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Google: Οι δημοφιλέστερες αναζητήσεις για το 2011


Αποκαλύπτοντας τους πιο δημοφιλείς όρους αναζήτησης για το 2011, η Google συνάντησε αρκετές αναφορές από τον τεχνολογικό κόσμο στην πρώτη δεκάδα της λίστας.

Το κοινωνικό δίκτυο της ίδιας της εταιρίας Google+, κατέκτησε την δεύτερη θέση, ακριβώς πίσω από την αμερικανίδα ποπ τραγουδίστρια Rebecca Black. Το Battlefield 3, που έκανε σημαντικές πωλήσεις, από τις πρώτες μέρες της κυκλοφορίας του από την Electronic Arts, αποτέλεσε τον πέμπτο δημοφιλέστερο όρο αναζήτησης.

Ίσως το πιο ενδιαφέρον στοιχείο να ήταν ο όρος της έκτης θέσης, δηλαδή το iPhone 5, μια συσκευή που πολλοί οπαδοί της Apple περίμεναν, αλλά ποτέ δεν ήρθε τελικά. Η Apple, επίσης έχει και άλλη μία είσοδο στο top 10, που δεν είναι άλλη από τον αποθανόντα συνιδρυτής της Steve Jobs στη θέση 9, μια θέση πάνω από το iPad 2 στη δέκατη θέση.

Για τη συμπλήρωση του καταλόγου αυτού, η Google διέτρεξε μέσα από τα δισεκατομμύρια των αναζητήσεων που πραγματοποιούνται στη διάρκεια ενός έτους. Με το ψευδώνυμο, λίστα «Zeitgeist 2011», ο γίγαντας της αναζήτησης δήλωσε ότι βλέπει τους διάφορους όρους, ως μία αντανάκλαση των γεγονότων που χαρακτήρισαν περισσότερο το 2011.

Προχωρώντας πέρα από το top 10, το Zeitgeist εισχώρησε και στις πιο δημοφιλείς λέξεις ανά διάφορες κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένων της ψυχαγωγίας, του αθλητισμού, των ανθρώπων και των ηλεκτρικών ειδών ευρείας κατανάλωσης.


Η κατηγορία με τα ηλεκτρονικά είδη, σίγουρα αποτελεί την πιο καυτή κατηγορία για τους λάτρεις της τεχνολογίας, μιας και τρόπο τινά, έδειξε το ενδιαφέρον του κοινού για ταμπλέτες και smartphone. Νούμερο ένα στον κατάλογο, ήταν η νέα ταμπλέτα Kindle Fire από την Amazon και στη δεύτερη θέση το iPhone 4S.
Το 4G Sidekick της T-Mobile πήρε την τρίτη θέση, ακολουθούμενο από το Touchpad HP που βρέθηκε στην τέταρτη θέση.
Το iPad 2 ήταν το επόμενο στη λίστα, ακολουθούμενο από την HTC Sensation, την Samsung Nexus Prime, Sony NPG (Next Generation Portable), και το iPad 3.
Πηγή: Newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...