Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Μείωση μισθών κατά 20% στο ΔΟΛ

Μειωμένους μισθούς κατά 20% κατέβαλε ο ΔΟΛ στους εργαζόμενούς τους, καταγγέλει με επιστολή του προς την ΕΣΗΕΑ, ο εκπρόσωπος στο “Βήμα”, Τάσος Αναστασιάδης! Στην επιστολή  γίνεται λόγος για “κλοπή μισθών”.
 
Αναδημοσιευουμε αυτούσια την επιστολή απο το http://etovima.blogspot.com/:
 
 
 
"Κλοπή μισθών απο τον ΔΟΛ, 30 Ιανουαρίου 2011
 
Από: Τάσο Αναστασιάδη, εκπρόσωπο Βήματος στο Μεικτό της ΕΣΗΕΑ
Προς: ΔΣ ΕΣΗΕΑ
Κοιν/ση: ΔΣ ΠΟΕΣΥ, συναδέλφους στο Βήμα
Θέμα: Κλοπή μισθών από την εργοδοσία του ΔΟΛ
Ημερομηνία: 30 Δεκεμβρίου 2011
 
Συνάδελφοι,
 
Οφείλω να ενημερώσω ότι, σήμερα, τελευταία εργάσιμη μέρα του Δεκεμβρίου, ο ΔΟΛ μας κατέβαλε μειωμένους τους μισθούς μας του Δεκέμβρη. Η μονομερής και αδικαιολόγητη αυτή περικοπή είναι της τάξης του 20% και αφορά όλο το προσωπικό. Τα ακριβή ποσά που η εργοδοσία μας έκλεψε θα διευκρινιστούν με τα χαρτιά της μισθοδοσίας που θα μας δοθούν από τη νέα χρονιά.
 
 
Σημειώνω ότι η κλοπή αυτή από το μισθό μας συνοδεύεται προφανώς και από κλοπή των αντίστοιχων εισφορών στα ταμεία μας καθώς και από το σχετικό φόρο. Η εισφοροδιαφυγή και φοροδιαφυγή αυτή αφορά, έτσι, και την πολιτεία, ενώ επιπλέον καθώς γίνεται πρωτοπόρα από τον πρόεδρο των εργοδοτών αποκτάει μια προγραμματική σημασία. Γιατί οι οπλαρχηγοί του ώς τώρα προσπάθησαν να επιβάλουν μειώσεις και περικοπές με εκβιασμούς και απειλές, αλλά με υποτιθέμενα νομότυπο τρόπο.
 
Αντίθετα και πρωτοπόρα, ο πρόεδρος της ΕΙΗΕΑ χαράζει έναν πιο ουσιαστικό και απειλητικό δρόμο. Γιατί δεν είναι μόνο το ύψος του μισθού που παίζεται: είναι κυρίως η επιβολή μιας διαχείρισης της εργασίας που είχαμε να δούμε από την Αγγλία του Ντίκενς, δηλαδή ο εργοδότης να αμείβει όσο του κατέβει την εργασία. Μονομερώς και χωρίς καμία διαβούλευση, συζήτηση ή νομικό περιορισμό. Ή, για να το πούμε με σύγχρονους όρους, ένα εργοδοτικό κίνημα "Δεν πληρώνω - Δεν πληρώνω" κατά της εργασίας και της κοινωνίας.
 
 
Ευχαριστώ
Τάσος Αναστασιάδης
Εκπρόσωπος εργαζομένων Βήματος στο Μεικτό της ΕΣΗΕΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...