Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Στη μάχη των τρέιλερ αστέρες και κανάλια

Λίγο προτού αρχίσει ο πόλεμος ανταγωνισμού ανάμεσα στα τηλεοπτικά κανάλια και σε πείσμα της κρίσης και των περικοπών, οι αστέρες έβαλαν τα καλά τους για να διαφημίσουν τις εκπομπές τους. Τα περίφημα τρέιλερ αρχίζουν να κυριαρχούν στον αέρα των καναλιών, δίνοντας πρόγευση για τον χαρακτήρα, τη δομή και το ύφος των εκπομπών και σόου.
 
Η Τατιάνα Στεφανίδου με τις τέσσερις τηλεοπτικές παρτενέρ της έσπευσε να το ρίξει στον χορό για τις ανάγκες διαφήμισης του «Μίλα» της, η Ξένια της «Ζωής της άλλης» βγήκε με μαχαίρι στους δρόμους, ενώ η Φαίη Σκορδά και ο Γιώργος Λιάγκας κάθισαν στο ντιβάνι του συμβούλου γάμου σε ρόλο Μπραντ Πιτ - Αντζελίνα Τζολί. Και όπως κάθε τρέιλερ που σέβεται τον εαυτό του, σε όλα που βγήκαν μέχρι αυτή τη στιγμή on air κυριαρχεί το βασικό μήνυμα που θέλουν οι πρωταγωνιστές των εκπομπών και τα κανάλια να περάσουν στους τηλεθεατές και οι πληροφορίες για την πρεμιέρα τους. «Μυστικά τέλος» φωνάζει το τρέιλερ της καθημερινής σειράς «Τα μυστικά της Εδέμ» που θα αφήσει εποχή και το καλύτερο lead in για το δελτίο ειδήσεων του Mega που βγαίνει οριστικά στον αέρα στις 3 Οκτωβρίου. «Για κάποιους η εκδίκηση είναι μονόδρομος» διαφημίζει «Η ζωή της άλλης».
Σε αντίθεση με...



Πηγή : espresso
τις διαφημιστικές ταινίες σε Μega και ΑΝΤ1, τα τρέιλερ του Star για τις νέες του εκπομπές στηρίζονται περισσότερο στην εικόνα και η επικοινωνία της ημερομηνίας για τις πρεμιέρες γίνεται με τιτλάκια πάνω στην οθόνη. Στον Alpha, από την άλλη, βγήκαν στον αέρα μόνο τα γενικά διαφημιστικά ταινιάκια και αυτές τις μέρες, όταν θα οριστικοποιηθούν οι συνεργάτες των καθημερινών εκπομπών, θα γυριστούν τα τρέιλερ με τους πρωταγωνιστές-παρουσιαστές τους. Οι περισσότεροι αναμένουν την ταινία της Ελένης Μενεγάκη, που θα γίνει το στίγμα για το προφίλ της νέας μεσημεριανής της εκπομπής.

Το Mega προπορεύεται μέχρι τώρα στη μετάδοση διαφημιστικών τρέιλερ για τα νέα του προγράμματα. Με εξαίρεση το κυριακάτικο show του «Just the 2 of us» και τις σειρές της ζώνης prime time, σχεδόν όλα τα άλλα τρέιλερ βρίσκονται ήδη στον αέρα του καναλιού. Το πρώτο που παρατηρεί κάποιος είναι ότι το κανάλι παρεμβαίνει με το κεντρικό σύνθημα του «Μega mou» σε όλες τις εκπομπές. Οι «Master Chef Junior» διαφημίζονται ως «Μικροί μάγειρές mou», για παράδειγμα.

Στον ΑΝΤ1, ο διαφημιστικός καταιγισμός τρέιλερ αναμένεται τις επόμενες μέρες. Το κανάλι δίνει μεγάλη βαρύτητα στο φρεσκάρισμα της γενικής καμπάνιας του που στηρίζεται στο μήνυμα «Fresh». Και αυτό θα διαπερνά και τα ξεχωριστά τρέιλερ των εκπομπών του. Ξεχωριστές διαφημιστικές ταινίες αναμένονται για τη νέα πρωινή ζώνη-μαμούθ με τους Γιώργο Παπαδάκη και Χρήστο Φερεντίνο, για το αμερικανικό «X-Factor» που εντάσσεται στο πρόγραμμα την 1η Οκτωβρίου και θα μεταδίδεται κάθε βράδυ Σαββάτου, αλλά και για τη νέα εκπομπή των Ηλία Ψινάκη, Τρύφωνα Σαμαρά και Λάκη Γαβαλά.
Τόσο το Mega όσο και ο ΑΝΤ1 διατηρούν τις περσινές εταιρικές, κεντρικές καμπάνιες τους, το «Mega mou» και το «Fresh», αντίστοιχα. Οι υπεύθυνοι των καναλιών σημειώνουν πως θα γίνουν ενέργειες ανανέωσής τους και τα κεντρικά μηνύματα των νέων προγραμμάτων θα ενταχθούν στα διαφημιστικά τρέιλερ που θα παίζουν καθ' όλη τη διάρκεια της τηλεοπτικής σεζόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...