Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Το καινούργιο Ελ Τοράντο των διαφημιστών

Φαίνεται ότι στο νέο νομοσχέδιο που θα κατεβάσει ο κος Χυτήρης για τα ΜΜΕ θα περιλαμβάνεται και μια διάταξη που θα "νομιμοποιεί" την διαφήμιση των ιατρών και των δικηγόρων στα ΜΜΕ. Το τι έχει να γίνει δεν περιγράφεται με λόγια. Σε κάθε περίπτωση και κρίνοντας από το παρελθόν το ενδιαφέρων θα είναι τεράστιο. Αρκεί μόνο να αναλογιστούμε το τι τζίρο έκαναν τα κανάλια από τους διάφορους "καλεσμένους" ιατρούς σε πρωινές κυρίως εκπομπές. Βέβαια εγώ προσωπικά είμαι υπέρ  κάθε νομικού πλαισίου που αντιμετωπίζει ρεαλιστικά κάθε πραγματική ανάγκη της αγοράς . Στην Αμερική που η συγκεκριμένη πρακτική ισχύει για χρόνια το μερίδιο των συγκεκριμένων επαγγελμάτων στο σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης υπολογίζεται στο 8%. Μιλάμε για ένα long tail με πολύ ζουμί !!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...