Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Χρήστης social media 1 στους 3 Έλληνες


Υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης (social media) χρησιμοποιεί περίπου το ένα τρίτο των Ελλήνων σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Focus Bari που επιβεβαιώνουν την ταχύτατη αύξηση της δημοτικότητας του Facebook (κατά κύριο λόγο) αλλά και των υπόλοιπων social media. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία από την έρευνα Web ID της Focus Bari που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο, το 36% των Ελλήνων (ηλικίας 13-70 ετών) χρησιμοποιεί σήμερα κάποιo social media με το ποσοστό αυτό να είναι αυξημένο κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με τα στοιχεία της αντίστοιχης έρευνας του περασμένου Σεπτεμβρίου. Το ποσοστό είναι υπερδιπλάσιο σε σχέση με τον Μάρτιο του 2009, οπότε και ήταν μόλις στο 14%.Αξιοσημείωτο είναι πως οι άνδρες παρουσιάζουν υψηλότερα ποσοστά χρήσης των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης (40%) σε σχέση με τις γυναίκες (32%), ενώ μάλλον αναμενόμενο είναι πως τα ποσοστά είναι εντυπωσιακά υψηλά στις ηλικίες μέχρι 34 ετών. Συγκεκριμένα, διαμορφώνονται σε 79% στις ηλικίες 13-17 ετών, 72% σε αυτές 18-24%, 52% σε εκείνες μεταξύ 25 και 34 ετών για να πέσουν στη συνέχεια στο 29% στις ηλικίες 35-44 ετών, 15% στην κατηγορία 45-54 ετών, ενώ μόλις το 4% των Ελλήνων 55-70 ετών χρησιμοποιεί κάποια από αυτές τις υπηρεσίες.
Έκπληξη δεν υπάρχει και όσον αφορά στη δημοφιλέστερη υπηρεσία, τίτλο που κατακτά με άνεση το Facebook που χρησιμοποιεί το 33% των Ελλήνων. Ενδεχομένως έκπληξη να αποτελεί το γεγονός ότι το ποσοστό διείσδυσης του Twitter είναι μόλις 2% στην Ελλάδα, καθώς η αίσθηση είναι πως πρόκειται για μία υπηρεσία που έχει αρχίσει να χρησιμοποιείται εκτενώς τους τελευταίους μήνες και στη χώρα μας, ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις.
(www.deasy.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...