Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Στη Ρουμανία επεκτείνεται το «Flocafe»


Ρουμανικά θα είναι η επόμενη γλώσσα που θα επιχειρήσει να μάθει να… μιλά η ελληνική αλυσίδα καταστημάτων καφέ «Flocafe» του ομίλου της Goody’s, η οποία ετοιμάζεται να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην πρωτεύουσα της βαλκανικής χώρας, στους αμέσως προσεχείς μήνες.

Πληροφορίες από πηγές πολύ κοντά στη διοίκηση του ελληνικού ομίλου αναφέρουν ότι το πρώτο σημείο Flocafe στο Βουκουρέστι πρόκειται να λειτουργήσει, εκτός απροόπτου, στο πρώτο τρίμηνο του 2011 και κατά πάσα πιθανότητα θα βασίζεται στο μοντέλο του καταστήματος, που προσφέρει διευρυμένες υπηρεσίες, περιλαμβάνοντας και ζεστό φαγητό στην εκδοχή του ως Lounge Bar & Restaurant. Σύμφωνα με το πλάνο που έχει εκπονηθεί το κατάστημα θα λειτουργήσει εντός ενός νέου project real-estate στο Βουκουρέστι, στο οποίο, μεταξύ των επενδυτών που το αναπτύσσουν, περιλαμβάνεται και η Deutsche Bank.


Το σημαντικότερο στοιχείο για την Goody’s είναι πως προτίθεται να αναπτυχθεί στη Ρουμανία, σε συνεργασία με ισχυρούς τοπικούς εταίρους, στους οποίους περιλαμβάνεται και ο ελληνικών συμφερόντων όμιλος εστίασης VS Hospitality Group που ήδη έχει επεκταθεί στη χώρα αυτή.

Επεκτατικά σχέδια υλοποιούνται, όμως, για τον όμιλο Goody’s και στην αγορά της Κύπρου όπου υπάρχει ισχυρή παρουσία. Τα δύο τελευταία αποκτήματα του ομίλου αφορούν ένα Flocafe, το οποίο λειτούργησε στο Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας και ένα στη Λάρνακα. Πέραν αυτών, στο πλάνο του ελληνικού ομίλου εστίασης είναι ένα ακόμη Goody’s στην τουριστική περιοχή της Πάφου, το οποίο θα είναι έτοιμο το Πάσχα του 2011. Αυτό το σημείο θα διαθέτει και υποδομή drive-in - για πρώτη φορά σε καταστήματα Goody’s- όπου ο πελάτης μπορεί να παραγγείλει χωρίς να βγει από το Ι.Χ. του. Η πιλοτική λειτουργία της συγκεκριμένης αυτής υποδομής θα αξιολογηθεί και αναλόγως των συμπερασμάτων ενδέχεται να κατασκευαστεί και σε άλλα καταστήματα του ομίλου.

Αναβολή στην Αλβανία

Σε αντίθεση με τη Ρουμανία και την Κύπρο, τα πράγματα για τον όμιλο δεν έχουν εξελιχθεί το ίδιο καλά, όσον αφορά στο έτερο project που είχε εκπονήσει για την αγορά της Αλβανίας. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για απόφαση να δοθεί αναβολή στην υλοποίηση του εγχειρήματος για σχεδόν ένα χρόνο, κάτι που σημαίνει ότι εάν δεν υπάρξει νέα ανατροπή, θα πάρει την τελική του μορφή προς το τέλος του 2011. Η απόφαση για αναβολή εν πολλοίς αποδίδεται στις δυσκολίες, που αντιμετωπίζει το λιανεμπόριο στη γειτονική χώρα. Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό το πρώτο σημείο με το σήμα Flocafe επρόκειτο να αναπτυχθεί μέσα στο εμπορικό πάρκο, «Megatech», επί του οδικού άξονα Τίρανα – Δυρράχιο, ενώ για την εξάπλωση της μάρκας Goody’s η διοίκηση του ομίλου έχει συστήσει την εταιρία «Albanian Restaurants», σε συνεργασία με τοπικό επιχειρηματία.

(Αναδημοσίευση απο greekmoney)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...