Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Εξωτερική Διαφήμιση

Εξωτερική Διαφήμιση ένα μέσο "αδικημένο" στην Ελληνική πραγματικότητα ένα μέσο που βρίσκεται περισσότερο από οποιαδήποτε άλλο κοντά στην μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία του.
Έλλειψη σωστού νομικού πλαισίου, έλλειμμα αξιοπιστίας στην μέτρηση της αποτελεσματικότητας του ,συνέχιση μιας λάθος πρακτικής αύξησης των διαθέσιμων μονάδων με μείωση του κόστους/μονάδα έφτασε τα πράγματα εδώ πού είναι σήμερα.
Αυτός που φτάνει πιο κοντά στο σημείο μηδέν αναγκάζεται να βρει πιο γρήγορα ανατρεπτικές λύσεις .
Αναμένω σημαντικές εξελίξεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...